Ik heb een acer travelmate laptop 212 met een 8mb agp videokaart intern. Nu wou ik mijn videodriver gaan updaten maar deze nieuwe driver werkte niet goed. Dus ik dacht ik installeer mijn oude driver weer. Dit is dus het probleem de oude driver is nergens meer terug te vinden zelfs nadat ik de nieuwe update drivers bij acer heb gedownload. Ik kan nu alleen nog maar in 2 of 16 kleuren werken met de standaard vga grafische adapter. Wie heeft voor mij de drivers of wie weet wat voor drivers ik hier voor moet gaan gebruiken.
Ik snap het niet --> "ik kan de drivers niet vinden nadat ik ze heb geupdate bij Acer" ???
De meeste mensen deugen!
De drivers die ik heb gedownload bij acer accepteert hij niet. Ik heb nu al meerdere drivers geprobeerd maar geen van allen werken. Ik weet namelijk niet wat voor type grafische kaart er in zit.
Welk OS draai je? Dat is wel zo makkelijk om te weten als je drivers zoekt. Heb je al goed gezocht met Google? Als je het daarmee niet kan vinden (en ook niet met die linkjes die in de VB-Faq staan) kan je het beste even de fabrikant mailen en vragen of zei de goede drivers hebben voor je 
Maar ga dus eerst zelf even op onderzoek uit.
Maar ga dus eerst zelf even op onderzoek uit.
Dit topic is gesloten.
![]()