[RH] Letters veranderen steeds van maat tijdens surfen?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-05 20:36

seninha

god's right foot

Topicstarter
Ik draai nu met RedHat 8.0. Vind het echt erg mooi soul :)

Maar nou heb ik een vraag over Mozilla. Als ik hiermee aan het surfen ben dan kom ik vaak tegen dat ik de letter maat moet veranderen omdat het gewoon niet te lezen is :(
Als ik bv bij google.nl iets zoek en kom een pagina binnen (www.o2.nl) dan moet ik met ctrl-+ alles zo instellen totdat het leesbaar is. Maar als ik daarna op TERUG druk en weer bij google ben zijn de letters dan weer veel te groot.

Hoe kan ik instellen dat dit niet gebeurt :?

Ik heb al bij PREFERENCE en dan FONTS gekeken bij Mozilla maar daar word ik niet wijzer van. Ik zie namelijk meerdere fonts staan met verschillende maat letters

iRacing Profile Flickr

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:22
Mozilla + FontConfig + XFT2 = hele kleine fonts :(

Zelfde probleem :(
Stomme webdesigners met hun "punten" in de stylesheets... kunnen ze toch ook wel ruiken dan de lettergrootte in punten op elk platform weer anders is? Op windows is een punt groter dan op een Mac of Linux. gebruik dan pixels als je zonodig aan de lettergrootte wilt klooien :(

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:27
Wat je o.a. kunt proberen is bij Edit->Prefs, en dan Appearance->Fonts de optie 'Minimum font size' te vergroten (ik heb 'm op 12 staan).

Helpt dat iets?

Hmmm, dat is ook precies wat Aikeleer zegt in dat andere topic zie ik net.

En omdat het een heel recent topic is stel ik voor dat we daar verder gaan als dat het probleem nog niet fikst.

Twee topics binnen evenveel dagen over hetzelfde is ook weer wat overdreven ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Wilke op 12-01-2003 00:17 ]

Dit topic is gesloten.