Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.
Ik vind deze site echt perfect. Ik heb er al heel veel van geleerd.

Ik heb echter nog steeds een probleem met mijn Nokia 7650. :?
Ik kan nog steeds geen verbinding krijgen met Nokia suite.
Ik heb alle topic's over dit onderwerp gelezen.
Mij is alleen nog niet duidelijk welk merk adapter nu werkt.
Ik heb al een sitecom adapter geprobeerd. Deze maakte wel verbinding met de PC, maar niet met Nokia suite.
Ik had ook gehoord dat met IR elk merk werkt. Zijn er hier mensen met ervaringen?
Ik zou deze graag willen horen.
Ik zou ook graag willen weten wie met zijn Nokia 7650 verbinding heeft met de PC. Welk merk adapter? Welke versie Windows? Loopt het dan ook via Nokia Suite? Bluetooth of IR? :?
Als je een link weet zou je deze dan willen vermelden.
Ik heb alle links van tweakers al gelezen. _/-\o_

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-02 22:20

Tubbietje

Illegaal!

Neem hier is een kijkje!

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

Verwijderd

Beetje late respons misschien, maar heb op een gegeven moment usb dongles gekocht (Blue Gear). Kosten rond de 100 euri. En na een dag klooien eindelijk data zenden vanaf mijn PC. Maar terug, ho maar na veel ellende heb ik toen een mailtje gestuurd naar de fabrikant (de winkel (phonehouse)vertelde mij, ja hoor plug and play 100% compatible. De fabrikant zei echter dat de nokia 7650 er niet compatible voor was tenzij.........

zie onderstaand bericht van blue gear:

Most likely, your cell phone doesn't support the PAN profile, which is essential
for networking. Your phone does support the Dialup profile, which will allow
you to use your phone as a wireless modem to connect online.

Please download this software: http://orion.amazingtech.com/licenseagreement.php

This will allow you to use your phone as a modem.

Nou vergeet het maar.... na een dag verder klooien had ik het wel gezien. (problematiek speelde rond november dus misschien dat het nu wel werkt).

Afijn terug naar de winkel (geld terug) en bij een andere zaak Infrarood aangeschaft. Werke perect, helaas geen 10 meter maar ja....

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-02 18:35

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Ik wou dat ik mijn Nokia suite aan de praat kreeg onder W2K met SP3. Het programma mrouterruntime.exe doet heel raar. Als ik in taakbeheer bij processen kijken, dan zie ik dat mrouter steeds van PID veranderdt, waardoor andere programma's die gebruik maken van mrouter er geen vat meer op hebben en crashen. Raar!! Maar mocht bij jou de Nokia suite goed werken, dan zou ik voor de MSI adapter gaan te koop mij www.mycom.nl voor slechts €39. Het werkt zeer goed, en de software is perfect voor elkaar. Ik raad je aan om meteen de nieuwste te downloaden van de site www.msi-computer.nl, want de software op CD-ROM is al verouderd. Ik kan gelukkig wel bestanden sturen van en naar de mob, en dat vind ik het belangrijkste.

You only live once, so live to the max's

Verwijderd

Topicstarter
beter laat dan nooit.
Ik heb het nu ook met Ir.
Ik krijg alleen Nokia pc suite niet werkend.
Heeft iemand hier al een oplossing voor?

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Op zich snap ik je probleem, maar er lopen toch echt al 4 topics over hetzelfde probleem, en de oplossing die hier wordt aangedragen is niet anders dan de oplossingen in de overige topics...
Pagina: 1