"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd
een vcd kan je wel copyen,
maar een svc niet en dat is wat jij daar hebt.
je kan er eventueel een iso van maken of hem op een andere cd fikken,
maar naar de hd gaat je niet lukken
maar een svc niet en dat is wat jij daar hebt.
je kan er eventueel een iso van maken of hem op een andere cd fikken,
maar naar de hd gaat je niet lukken
Het is beslist geen SVCD (Mijn VCD-speler kan die niet afspelen).
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
het is idd zeker geen svcd want daar staat de .mpg file in de mpeg2 dir, en bovendien, ook bij een svcd kan je gewoon die .mpg file naar je HD kopieeren.
De foutmelding die je krijgt heeft denk ik iets te maken met een foutje op de cd, of een kras of de toplaag zit een beetje los of er is iets tijdens het fikken fout gegaan.
Dat de vcd wel goed afspeelt in je standalone kan nog steeds betekenen dat die cd gaar is aangezien het kopieeren van het .mpg bestand op je pc meer van de foutcorrectie vergt dan gewoon afspelen, waarbij het niet echt belangrijk is of alle bitjes precies exact op het scherm getoond worden...
Hmm ik lees nu dat je het gelijk in het begin bij het kopieeren van het bestand krijgt... dan lijkt er me misschien toch iets fout zitten met je hardwareconfig maar wat zou ik zo 123 niet kunnen zeggen
De foutmelding die je krijgt heeft denk ik iets te maken met een foutje op de cd, of een kras of de toplaag zit een beetje los of er is iets tijdens het fikken fout gegaan.
Dat de vcd wel goed afspeelt in je standalone kan nog steeds betekenen dat die cd gaar is aangezien het kopieeren van het .mpg bestand op je pc meer van de foutcorrectie vergt dan gewoon afspelen, waarbij het niet echt belangrijk is of alle bitjes precies exact op het scherm getoond worden...
Hmm ik lees nu dat je het gelijk in het begin bij het kopieeren van het bestand krijgt... dan lijkt er me misschien toch iets fout zitten met je hardwareconfig maar wat zou ik zo 123 niet kunnen zeggen
dit is een copy protectie (weet zo niet welke, maar daar is [google=copy+protection+vcd] voor. Je zou er een image van kunnen maken en die uitpakken. Dat gaat vaak wel goed. (mits je image programma met de cp overweg kan)
Localhost is where the heart is
Kopieerbeveiliging? Dit is geen origineel, maar een VCD gemasterd met Nero. Ik ben er inmiddels achter dat de problematische VCD met een oudere versie van Nero gebrand waren. Wellicht dat het verschil hieraan te wijten is?
Van VCDs gebouwd met Nero 5.5.9.17 kan ik wel de .DAT bestanden kopiëren. Ook VCDs gebouwd met VCDEasy kun ik prima vanaf kopiëren.
Van VCDs gebouwd met Nero 5.5.9.17 kan ik wel de .DAT bestanden kopiëren. Ook VCDs gebouwd met VCDEasy kun ik prima vanaf kopiëren.
Pagina: 1