[6610] 6610 + logomanager = stuk :(

Pagina: 1
Acties:

• Geckow
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-02-2025
Net even de demo-versie van logomanager gedownload, en geïnstalleerd.

Vrolijk lig ik mijn Nokia 6610 voor de IR-receiver, en ga naar ""Phone Explorer". Ik zie dat je de namen van de groepen kan aanpassen, en ik bedenk me dat Collega's beter Studiegenoten kan heten. Dit tik ik in, save... even wachten.

Pak mijn mobiel op, die opeens zichzelf uitschakeld... Noujah, dan maar aan... maar na ingeven sim-wachtwoord weer zwart :/

Batterij er een tijdje uit... nog niets :/ :/

Tijdje langer batterij eruit, en streel hem zacht.... maar weer dood als ik hem tot leven weg :/ :/ :/

Whheheheheheheheheh!!!!!!!!!
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

• Geckow
Ik ontdek nu dat ie erge pijn heeft :(

Zodra ie uit gaat gaat backlight uit, en zie je hem een aantal keer knipperen zonder backlight... en blaast zijn laatste stroompje uit :(

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik geloof er niets van dat dit door Logomanager is veroorzaakt. Dit klinkt meer als een bug in je GSM; misschien dat dit draadje op gsm.pagina je hulp kan bieden?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Blijkbaar heb je de datastream onderbroken toen hij aan het saven was. Mischien is het op te lossen door een andere simkaart te nemen, anders mischien een reset oid?

iig moet je die halve entry die er nu in staat kwijt zien te raken...

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03-2025

Tentacle1

60% Puur Sap!

Is de batterij gewoon niet op :?

Kicken hoeft niet :/

En doe niet zo kinderachtig :/

System specs

• pven
  • Niet online
Bij Supported Hardware op de site van Logomanager wordt de Nokia 6610 in zijn geheel niet genoemd. Misschien is het verstandig om contact op te nemen met de maker? Roep iets als 'ik heb een Nokia 6610 en ik vraag me af of Logomanager dat support' en zij komen snel met een antwoord (ik heb in het verleden positieve ervaring met hen opgedaan).

• Geckow
Ik ga maandag maar naar de winkel waar ik hem gekocht heb. Gelukkig heb ik kwa winkel een goede keuze gemaakt: in de winkel zit sinds kort een Nokia Service Point.

De batterij is overigens vol, dus dat kan het niet zijn.

Datastream onderbreking kan niet zijn: hij lag voor de receiver en toen zag ik hem al uitgaan. Het kan dus óf een bug in de Nokia-software zijn, óf Logomanager probeerd een adres te wijzigen wat niet mag (want de mogelijkheid zit niet in Nokia-tools zelf. Misschien een soort "hack"-feature, waarbij het niet ging zoals normaal ging (misschien te lange naam).

Volgende keer toch maar niet meer doen...

(overigens: logomanager ondersteund wel, staat alleen op de index-pagina: http://www.logomanager.co.uk/ : "New! Now available, new tools especially for your Nokia 7210, 3510 or 6610! " )

[ Voor 15% gewijzigd door Geckow op 11-01-2003 22:42 ]

Verwijderd

geckowtje schreef op 11 januari 2003 @ 22:41:

(overigens: logomanager ondersteund wel, staat alleen op de index-pagina: http://www.logomanager.co.uk/ : "New! Now available, new tools especially for your Nokia 7210, 3510 or 6610! " )
new tools especially for your Nokia 7210, 3510 or 6610!

logomanager is geen nieuw tool, dus dit bericht is volgens mij niet daarvoor bedoeld

Verwijderd

Hey ik heb nu dit zelfde probleem met logomanager, hoe heb jij dit opgelost

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Als je trouwens naar de winkel teruggaat met je 6610, zou ik het niet hebben over dat je aan het klojen was met logomanager. Je weet het maar nooit.

Gewoon die mensen vragend aankijken en zeggen dat hij ineens uitviel.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

pven schreef op 11 January 2003 @ 22:27:
Bij Supported Hardware op de site van Logomanager wordt de Nokia 6610 in zijn geheel niet genoemd. Misschien is het verstandig om contact op te nemen met de maker? Roep iets als 'ik heb een Nokia 6610 en ik vraag me af of Logomanager dat support' en zij komen snel met een antwoord (ik heb in het verleden positieve ervaring met hen opgedaan).
Toevallig.. ik heb gister net een licentie gekocht voor Logomanager, ik heb ook een 6610.

Met versie 1.2.9 doet hij het op zich wel, bij mij tenminste, ik heb geen last van de problemen die ik hier lees.

Vanmorgen heb ik een draadje op het support forum gestart om te vragen wanneer er definitief support voor de 6610 komt.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Hello,
Same problem here. Tijdens het versturen van data via infrarood met Logomanager (1.29) werd id ir verbinding verbroken (volgens mij een veelvuldig probleem met de 6610 en firmware v3.09). Daarna kreeg ik steeds even beeld (simcard wordt aangesproken) en dan valt het scherm weg.
Phone is nu ter reparatie aangeboden (al 1,5 week geleden), en nog niets gehoord.
Ik kon ook geen toetscombinatie vinden waarmee een soort 'terug naar fabrieksdefault' ingetoets kon worden.
Toch een probleem met Logomanager ? Hij is ondertussen al vijn mijn computer verwijderd.

• Geckow
Sorry dat ik wat laat reageer... maar zie nu pas dat meer mensen hiermee problemen hebben gekregen :)

Ik heb mijn mobiel weggebracht naar waar ik hem kocht (PhoneHouse) en die hebben hem opgestuurd. Een week later bericht dat ie terug was, en alleen een software-update zonder behoud van instellingen was nodig om hem te maken. Dus ik haal mijn telefoon op: werkend, maar zonder achterfrontje. Extra service ofzow van het reparatiebedrijf: je frontje laten liggen op de werktafel.

Die na een week pas ook terug, en nu weer één geheel. Maar dit is ondertussen een maand geleden ;)

Gebruik dus simpel geen Logomanager icm je dierbare vriend, voor je het weet is ie dood...

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:05
Logomanager vind ik zoiezo al niet zo'n succes.

Oxygen phone manager kan veel meer...
http://www.oxygensoftware.com/products/opm2/

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Weet iemand of de SonyEricsson T68 color logo's van http://www.esato.com/logos/colour/ ook werken op de Nokia 6610 als ik daar naar toe wap?
Zo ja, wie heeft dit al gedaan en hoe was het resultaat?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• pven
  • Niet online
Kan je die niet gewoon capturen of inladen met Logomanager?

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 01-12-2025
pven schreef op 20 maart 2003 @ 14:07:
Kan je die niet gewoon capturen of inladen met Logomanager?
Geen idee, je kan naar esato wappen en daar keuzes maken uit de plaatjes, aangezien er een gigantische keus is vroeg ik mij af of mijn toekomstige 6610 daar ook gebruik van kan maken?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Verwijderd

Oke, ik heb duz net zo'n probleem. Nokia 6310i en dan logomanager en net zo dood.
Moet ik dat ding nu wegbrengen of wat? Kan het ook met een datakabel gefixed worden?

• Ikk
  • Laatst online: 20-05 17:26

Ikk

Met een software update zal jou 6610 weer 100% werken.
Dit kun je laten doen bij een Nokia Service Center
Of bij een van de betere unlockers bij jou in de buurt
En dat gaat helaas niet met een datakabeltje

Verwijderd

Oke, dus het ligt niet aan het feit dat ik mijn frontje verwisseld heb? Dat heb ik ook gedaan en daarvoor logo manager.

Echt waar, ik schijt in mijn broek. Ik heb de telefoon woensdag 2e hands gekocht voor 160 euro. Datakabel was 40 euro. Frontje was 20 euro. Duz, beetje veel geld voor een telefoon als je student bent. Ik helemaal happy en gelukkig en nu kan ik wel janken. Als dat ding het weer doet beloof ik plechtig dat ik nooit en dan ook nooit meer met de telefoon zal fucken.
Ik weet echt niet wat ik gedaan heb, aaaaaaaaaaah, hopelijk komt het goed

Verwijderd

Nou wordt ik echt gek. Ik kan wel bellen, maar ik zie niks. Duz, telefoon staat gewoon aan, alleen nu nog geen beeld. Hoe lossen we dit op. Dit is duz weer hardware probleem.

Misschien dat iemand weet hoe je dat oplost, het beeld valt nu dus weg, da's alles (pff, da's al beter dan dat ie het helemaal niet doet

Oke, ik kan ook gebeld worden. Yesssss, hij is niet dood. Duz, wie helpt me uit de brand. Volgens mij is het iets met display. (zomaar een gedachte :P )

Voor toevoegingen binnen korte tijd mag je deze knop gebruiken >Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

[ Voor 41% gewijzigd door intoxicated op 28-03-2003 20:23 ]

• Craftman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
Ik heb zelf ook problemen met m'n 6610 en Logomanager. Kloteprogramma, met een druk op de knop je telefoon verragt. Morgen snel naar de Nokiashop.

Is eigenlijk ook m'n eigen stomme schuld, ik probeer altijd voordat ik naga of het wel goed is. 8)7

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Werkt het nu eigenlijk met firmware 4.18?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Bezzerk
  • Nu online
Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 22:48:
[...]

new tools especially for your Nokia 7210, 3510 or 6610!

logomanager is geen nieuw tool, dus dit bericht is volgens mij niet daarvoor bedoeld
klopt, voor de 6610 e.d. bestaat er nu MobiMB

ik ga nog maar even niet testen met mn 6610 en "leuke"software aangezien mn vorige (na 2 dagen) geintje me al teveel geld kostte :|
Pagina: 1