Ik ben dus bezig met ons huis te modificeren en dat wil aardig lukken, maar de Camera Map functie doet irritant.
Ik neem dus ons huis en ik plaats de camera goed en ik begin na te bouwen. Maar als ik dan een Camera-Map modifier er overheen gooi dan doet ie het goed i/d render, maar in de Viewport niet. Daar is de texture een klein beetje verplaatst of vervormd, waardoor het lastig is nieuwe objecten eraan toe te voegen.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Ik kan natuurlijk ook gewoon de environment als Viewport background houden en de rest Hiden, maar het is zo irritant om elke keer alles te unhiden voordat je een testrendertje maakt (ongeveer elke 2 minuten
)
Iemand ideetjes?
Om het wat duidelijker te maken:
Render met mesh met Camera-Map

Viewport van mesh met Camera-Map
Ik neem dus ons huis en ik plaats de camera goed en ik begin na te bouwen. Maar als ik dan een Camera-Map modifier er overheen gooi dan doet ie het goed i/d render, maar in de Viewport niet. Daar is de texture een klein beetje verplaatst of vervormd, waardoor het lastig is nieuwe objecten eraan toe te voegen.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Ik kan natuurlijk ook gewoon de environment als Viewport background houden en de rest Hiden, maar het is zo irritant om elke keer alles te unhiden voordat je een testrendertje maakt (ongeveer elke 2 minuten
Iemand ideetjes?
Om het wat duidelijker te maken:
Render met mesh met Camera-Map

Viewport van mesh met Camera-Map
[ Voor 16% gewijzigd door armageddon_2k1 op 11-01-2003 21:53 ]
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.