Toon posts:

MMORE cdr probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met het merk MMORE cdr's . het gaat om de CD-R90/800 mb

Ik heb altijd al problem met dit merk gehad . ik kon ze nooit op 20x branden :( . terwijl het 24x cdr's waren . dit probleem heb ik aleen maar met dit merk.
maar nu het echte probleem. ik kan geen cd's van dit merk meer branden.

als ik een lege cd in de brander stopt ( het gaat hier om een AOPEN CD-RW CRW2040) geeft ie aan dat ie maar een CAPICIteit heeft van 92.155.904 bytes 87.8 MB. Als ik een van de lege cdr's in mijn AOPEN 16XDVD-ROM/AMH stop gaat ie de hele tijd stoeken . van : zzz toek zzz toek. Ik weet hier niet wat er mis is . een tijdje gelden deed ie het wel. maar als ik toen iets van 750 mb of zo wau branden terwijl ik er een 800mb cdr in had gestopt zie ie dat ie niet genoeg ruimte had . dus zette ik hem op DAO mode branden. en toen deed ie het wel.

Mischien dat het aan de cdr's ligt , ik weet het niet . het is allemaal heel wazig :? .

mischien hebben anderenook wel dit probleem, mischien iets met de compilabiliteit of zo?.

Verwijderd

Topicstarter
oh . ik zie dat dit topic eigelijk in bij Opslagmedia & I/O Controllers hoorde

Verwijderd

wordt zometeen gemoved :).

Overigens heb ik ook probs gehad met MMORE cd's, dat was weliswaar in de goede oude tijd van 8 speed, die niet op 4 x wilden (mijn max = 4x :P), maar toch.
Andere cd's, vooral platinums, nooit probs mee.

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 21:21:
oh . ik zie dat dit topic eigelijk in bij Opslagmedia & I/O Controllers hoorde
hoe lang had je de cd's al en zijn ze in 1 keer gekocht?

kan best zijn datter een brakke serie tussen zit.

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Verwijderd

Maestro.mosjuh schreef op 11 January 2003 @ 21:29:
[...]

hoe lang had je de cd's al en zijn ze in 1 keer gekocht?

kan best zijn datter een brakke serie tussen zit.
ja, ik wil natuurlijk niet zeggen dat alle MMORE's slecht zijn hoor, ik heb dr ook zat gehad die wel goed waren. Maar het is voor mij het enige merk waar ik wel eens mot mee gehad heb.

Verwijderd

Topicstarter
wel . ik had 2 dozen gekocht (rond sinterklaas). na de eerste doos open maken , cdr pakken en branden ( die wow ie dus niet zomaar als 800mb branden) deden de paar eerse cd's het . waren dus 24x cdr's . brander is 20x . ik branden op 12x omdat dat het hooste is waar ik uit kon kiezen. ( raar) ( komt door justspeed) met andere cdr's kon ik trouwenen gewoon op 20x branden. maar ik moet nu wat backup's maken omdat media speler probs heeft met geluid en op lossen me schuifcontrole had geen nut, dus schuif defragehh en windows er op nieuw op.

Verwijderd

kan je alsjeblieft bovenstaand verhaaltje ff leesbaar maken. Ik vat er zo weinig van eerlijk gezegd :{

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 21:40:
kan je alsjeblieft bovenstaand verhaaltje ff leesbaar maken. Ik vat er zo weinig van eerlijk gezegd :{
you're not the only one.......

ikke niet snap; maar volgens mij is het 1 serie en zal het 1 malig zijn waarschijnlijk, maar wel alle van jouw, omdat ze dus uit die serie komen ..

* Maestro.mosjuh begint ook erg slap te lullen....

Verwijderd

Maestro.mosjuh schreef op 11 januari 2003 @ 21:43:
[...]

you're not the only one.......

ikke niet snap; maar volgens mij is het 1 serie en zal het 1 malig zijn waarschijnlijk, maar wel alle van jouw, omdat ze dus uit die serie komen ..

* Maestro.mosjuh begint ook erg slap te lullen....
yep :P

Maar ik denk wel dat je gelijk hebt, er zat gewoon 1 brakke serie tussen, no more, no less.

Verwijderd

Topicstarter
toen ik cdr's van het eerste 10-pack wou branden deden de eerste paar cdr's het goed . oke , ik kon ze aleen in DAO mode ( nero) branden. een paar dagen later. nu dus . wil ik cd's branden. dus hup ,cd erin en branden . . toen kreeg ik een bericht : te weinig ruimte. ik dacht : dat kan helemaal niet. ik kijken hoeveele mb de cd heeft. blijkt dat maar 87.8 mb te zijn. dus ik denken: foute van fabriek. toen de cd weggegooit en een andere geprobeert maar het zelfde probleem , ook 87.8 mb en mijn dvd kan hem niet goed lezen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 21:47:
toen ik cdr's van het eerste 10-pack wou branden deden de eerste paar cdr's het goed . oke , ik kon ze aleen in DAO mode ( nero) branden. een paar dagen later. nu dus . wil ik cd's branden. dus hup ,cd erin en branden . . toen kreeg ik een bericht : te weinig ruimte. ik dacht : dat kan helemaal niet. ik kijken hoeveele mb de cd heeft. blijkt dat maar 87.8 mb te zijn. dus ik denken: foute van fabriek. toen de cd weggegooit en een andere geprobeert maar het zelfde probleem , ook 87.8 mb en mijn dvd kan hem niet goed lezen.
Nu nog hoofdletters en je bent helemaal geweldig _/-\o_

Maar het is dus duidelijk een brakke serie, doe je nix an. Waarschijnlijk zal je met nieuwe MMORE cds het probleem niet meer hebben.

Verwijderd

Topicstarter
dus geen 1 van de cdr's doet het goed . allemaal het zelfde probleem

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 21:49:
dus geen 1 van de cdr's doet het goed . allemaal het zelfde probleem
Dat zeg ik :P

Je hebt gewoon pech gehad, MMORE heeft een setje foute cd's verkocht.
Koop een ander merk, en je kan weer lekker doorfikken.

Verwijderd

Topicstarter
2 stetjes . maar de eerse paar deden het

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 21:53:
2 stetjes . maar de eerse paar deden het
waarom geloof je me niet gewoon ? :)

er zitten gewoon een paar foute cd's in, die over wat doosjes verspreid zijn. Jij hebt gewoon pech gehad.
Next time zal je hoogst waarschijnlijk weer lekker door kunnen branden.,

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
allemaal op de vuilnishoop gooien (of aan de muur ;) )

troep is het..... :P
[/overdrijf modus]

je kan gewoon altijd pech hebben met zoiets..... dat verhelp je alleen door goede merken te kopen (tip; kijk eens in topics op het forum naar ervaringen, geeft een goed beeld van de kwaliteit)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:23

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> OM

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Al gesearched? Dit is vaker behandeld :)

klik
Pagina: 1