volgende situatie: ik heb een nieuwe pc gebouwd voor een klant met winxp sp1 en nero 5.590 er op. hierop moet een sony crx 120 externe usb brander komen. ik heb echter de brander niet hier om te testen, en de pc wordt uitgeleverd aan het buitenland dus ik kan het ook niet ff ter plekke testen ofzo.
op de sony site kan ik alleen de crx 120 firewire en ide vinden. geen usb. de klant beweert dat het echt een 120 usb is. ik kan dus ook niet ff de driver downloaden en op de hdd zetten, want de juiste driver kan ik niet vinden.
nero support de sony crx 120.
mijn vraag is dus: heb ik voor de combinatie brander - windows - nero nog extra drivers nodig? of herkent nero gewoon een usb brander?
op de sony site kan ik alleen de crx 120 firewire en ide vinden. geen usb. de klant beweert dat het echt een 120 usb is. ik kan dus ook niet ff de driver downloaden en op de hdd zetten, want de juiste driver kan ik niet vinden.
nero support de sony crx 120.
mijn vraag is dus: heb ik voor de combinatie brander - windows - nero nog extra drivers nodig? of herkent nero gewoon een usb brander?