Toon posts:

[vigor 2200E] overleden??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goed, was net Ut op de tweakers server aan het spelen boem "conectie lost" had mijn broer prongelijk de stroom kabel van de router er uit getrokken.
na goed, geen probleem zal je denk stroom er weer op en door draaien die hap.
nou niet dus, hij is niet meer toegankelijk via de explorer en het WAN lampje staat stil en op reset drukken reageerd i ook niet op.
Een aantal lampjes knipperen en verder doet i helemaal niks :(

iemand een idee??

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:49

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Als 'een aantal lampjes' knipperen dan lijkt het erop dat 'ie vastzit in de firmware upload stand. Gebruik de normale procedure om de firmware up te loaden en alles zal weer in orde zijn.

Specs ...ik doe er niets meer aan.

Verwijderd

interne circuit waarschijnlijk naar zuhn kl*te.. had mijn Linksys ook een keer, is toen vervangen door Linksys, maar hoe DrayTek dat oplost weet ik niet...

Verwijderd

Topicstarter
ik kan er dus niet in komen, dus aan de firmware prutsen zal niet zo makkelijk gaan.

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:49

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Dat klopt. Tijdens de upload procedure kun je alleen uploaden, verder niets.
In het kort hoe het moet: zet de PC op een vast IP (192.168.1.10), start de Router Tools en start upload.
Er is geen enkele andere manier om de router te benaderen of de firmware te uploaden.
Lees ook de FAQ, vraag 6:
http://www.draytek.nl/rou...e&fw=2.00a&show=faq#basis

[ Voor 16% gewijzigd door DeBolle op 11-01-2003 21:16 ]

Specs ...ik doe er niets meer aan.

Verwijderd

Topicstarter
tanks, firmware geupdate door een progje te dowlaoden en hij kon de router niet vinden door gewoon op doorgaan te drukken werd de firmware ververst en hij werkt weer prima.
Pagina: 1