[AC3] Waar downloaden?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-08 14:14
Tsja, na die titel te hebben gelezen denk je mischien 'Weer zon sul die de search of google niet gebruikt'. Mis dus. Ik heb de search gebruikt, en idd meerdere topics hierover gevonden. Lompe is dat al de links outdated zijn. Dus dat is niks.

Google levert ook niks op. Met de site doom9.org kán ik gewoon niks. Zou niet weten wat ik moest downloaden. Ik ben niet zo bekent met codecs enzo... Ik gebruik nu gewoon Divx-player 2.0 Alpha.

Weet iemand wat ik het beste kan doen om Enemy at the Gates met de AC3 codec wél met geluid te krijgen?

Bedankt bij voorbaat ;)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Download de Ac3 Filters , en dan de readme bekijken die in het zip bestand staat.
Dan red je je vast wel mee... en anders ;)

www.google.com

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Zorgen dat je de juiste ac3 codec geinstalleerd het
Zoeken op Google naar "AC3 codec download"

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Kwartjuh
Tjsa, mensen ik zei dus dat ik al gezocht had op google. Het eerste wat je vind met Zoeken op Google naar "AC3 codec download" is een irritante warez site? En zo zijn ze dus allemaal... even vaag? Is er nergens een offficiele site van ofzow?

Nee dank... wat ik zoek is een fatsoenlijke site

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-08 00:33

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Download bij KaZaA (lite) --> NIMO CODEC PACK BUILD 5...

Deze bevat alle (meest gebruikte) codecs...ook AC3... Tevens zit er ook al XviD bij :)
Kan zijn dat je de films in media player moet kijken..maja...

(PS: kies in het installatie menu....FULL installation..je krijgt dan ALLE codecs)

[ Voor 19% gewijzigd door Michael Knight op 11-01-2003 18:53 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Michael Knight schreef op 11 January 2003 @ 18:52:
Download bij KaZaA (lite) --> NIMO CODEC PACK BUILD 5...

Deze bevat alle (meest gebruikte) codecs...ook AC3... Tevens zit er ook al XviD bij :)
Kan zijn dat je de films in media player moet kijken..maja...
Deze is legaal te downloaden, zie Google of de Meuktracker. Kazaa is absoluut niet nodig :)

• Kwartjuh
Daar zal ik even naar kijken... maar ik blijf het vreemd vinden dat die codecs niet op een fatsoenlijke manier te bemachtigen zijn... zit er patent op ofsow?

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik vrees dat deze topic dicht zal gaan, omdat AC3 codex normaal te betalen zijn om ze op een goede manier aan de praat te krijgen.

Tip : windvd installen en dan die ac3-codex en deze zouden je moeten helpen ?!?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-08 00:33

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Door sdomburg - Saturday 11 January 2003 18:53

Deze is legaal te downloaden, zie Google of de Meuktracker. Kazaa is absoluut niet nodig

Het via kazaa downloaden van dit prgogje is niet ILLEGAAl.....dat dat ff duidelijk moge zijn..
Aangezien niet iedereen op dit forum even begaafd is met het vinden van benodigde drivers/codecs oid...is het noemen van kazaa voor een simpele codec alleen maar een uitkomst :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
http://www.inmatrix.com/articles/mediasetup.shtml

Doe dat eens. Nimo codec pack ben ik niet zo'n fan van voor mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn. Bovenstaande guide geeft tenminste wat uitleg zodat je weet waar je mee bezig bent.

• Kwartjuh
Nikel schreef op 11 January 2003 @ 18:56:
http://www.inmatrix.com/articles/mediasetup.shtml

Doe dat eens. Nimo codec pack ben ik niet zo'n fan van voor mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn. Bovenstaande guide geeft tenminste wat uitleg zodat je weet waar je mee bezig bent.
Hm, das tenminste een fatsoenlijke site... maar welke moet ik precies hebben? Ik bedoel... er staat nergens iets van 'AC3 Codes included' ofsow?

• Kwartjuh
Ok... ik heb de 'Next'-knop gevonden :+ |:(....

Maargoed, daar staat wel een codec... maar die is betaalt? Niet echt handig....?

Verwijderd

donwload bij doom9.org audiofilters die moet je hebben! neem geen nimo of welke andere packs. Dat is namelijk echt niet nodig en zijn een bron van problemen, doe maar eens een search daarvoor... want dat soort topics zijn niet zeldzaam.

Voor het beeld moet je gewoon ffdshow donwloaden, dna heb je divX en vidX en dat is ehct alles wat je nodig hebt.

Dat is echt de allerbeste oplossing!

• Kwartjuh
ik hou het het liefste bij Dvix player... begrijp me niet verkeerd, maar op deze manier blijf je natuurlijk programma's installeren. Ik snap niet dat het zo moeilijk is om een doodsimpel .avi'tje aan de gang te krijgen? (wel bedankt voor je advies hoor, ik vat het gewoon niet)

Verwijderd

1 min. searchen met google en ......
http://www.promax-ck.pl/download.php4

• Kwartjuh
Het zal wel aan je naam liggen ;)

Downing now... kijk wel wat het is :)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 13:50
Jah daaaaaaag!!!

Ik ben te lui om een fatsoenlijke google search te verzinnen, ga jullie eens voor mij aan de gang!! Oh en ik vind mezelf niet slim genoeg om rond te klikken op doom9

In de tijd dat je die openingpost bij elkaar hebt getiept had je ondertussen al wel 10 ac3 codecs kunnen vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.