De aansluiting op mijn 2e pc van mijn keyboard is langzaam dood gegaan, ik heb het moederbord eruit gehaald en daar zit zo'n afgeschermde buizing op met de ingang voor het toetsenbord en de muis. Maar nou deed die aansluiting van het keyboard het al een tijdje steeds slechter en moest ik die plug schuin erindrukken ed. Maar nu is hij bijna helemaal dood
En ik durf er ook geen nieuwe op te solderen want het zit al onder een metaalkapje dat niet meteen opengaat en het mobo is een dubbelzijdige print, daar kom ik liever nite aan 
Ik dacht als oplossing ik kan een usb toetsenbord kopen maar het is niet zo'n hele nieuwe pc dus ik heb liever een pci ps/2 kaartje ofzo, weet iemand of dat bestaat of een andere oplossing? ik koop liever niet een nieuw mobo omdat mijn keyboard niet meer werkt, en het is al niet nieuw
Ik dacht als oplossing ik kan een usb toetsenbord kopen maar het is niet zo'n hele nieuwe pc dus ik heb liever een pci ps/2 kaartje ofzo, weet iemand of dat bestaat of een andere oplossing? ik koop liever niet een nieuw mobo omdat mijn keyboard niet meer werkt, en het is al niet nieuw
你还记得吗 记忆的炎夏