Toon posts:

Koopadvies >> Laptop ca. 4000.-<<

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,
Ik wil een laptop gaan kopen, wat is nou handiger om geld aan te besteden.
Een snellere processor of meer intern geheugen, ik bedoel...celly 366 met 128 mb geheugen..of een K6-2 533 met 64 mb geheugen.
Wat is trouwens een goed merk als we het hebben over laptops en dat goede service heeft bij kapot gaan, Dell??
Ik las dat Dell een 2 jaar onsite garantie heeft.
Het zou gaan om een laptop met een circa prijs van 4000.-
Bedankt mannen!

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:15

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Neem geen Dell!! Het gebeurd erg vaak dat de processor los schiet!! en dan doet ie dus niets meer. De laatste series van Toshiba (8100) zijn goed. En ik hoor goede verhalen van Fujitsu.

Hoop dat je hier iets mee kan.

I play my enemies like a game of chess...

Verwijderd

Zal vast wel bekend zijn, maar wij hebben hier dus een compaq laptop gehad (geen eigen keus nee) van zo'n 8000 piek die gewoon om de haverklap vastliep (harde crash, de batterijen moesten er dus worden uitgehaald), soms al een half uur na het draaien. Te warme processor dus.. En compaq maar volhouden dat er niets mee aan de hand was, het zou wel liggen aan een te hogen werktemperatuur.. jaja.

Zeer slechte service, nooit aan beginnen!

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

om de vervarring ff groter te maken....

ik werk nu sinds een tijd met een IBM lappie, en ik moet zeggen dat ik dat als redelijk prettig ervaar. de support is goed (qua drivers etc). ik denk dat het ook wel een beetje persoonlijk is, ik kan bijvoorbeeld helemaal niet overweg met die touchpads, geef mij maar zo'n clitje... :)

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:15

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

BTW ik zou voor een zwaardere proc gaan dan geheugen, geheugen kan je in een laptop nog uitbreiden, proc alleen door een nieuwe aan te schaffen.

Suc6, en idd IBM is zeker niet slecht, wel iets zwaarder, maar das ook in de kwaliteit terug te zien, heb zelf al 6 jaar een thinkpad 760 (p133) en die wordt wat afgerost en hij doet het nog steeds (1 nieuwe hdd).

I play my enemies like a game of chess...

• noshit
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 16:16

noshit

Wij gebruiken NEC Versa Notes. Celeron 500 met 64Mb. Bloody snel en prima kwaliteit / prijs verhouding.

Verwijderd

heb zelf een acer extensa 390 gehad (niet mijn keus)
dat ding is nu drie jaar oud en heeft bij elkaar meer dan een jaar bij een reperateur
gestaan (nu weer).

heb inmiddels ook
compaq's en toshiba's gehad (gehuurd)
de compaq's zijn heel goed van kwaliteit
vergeleken met acer en toshiba
die toshiba's totaal niet alles raakt los
bij die dingen

de genoemde laptops hebben nieuw allemaal ongeveer 4000 piek gekost

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-08 14:45
ik heb een toshiba celly 500 met 64mb ram en 6gig hd en modem en netwerk enzo half jaar geleden voor 4500 gekocht, nix mis mee, alles doet nog goed, al enkele vliegreizen mee gemaakt. alleen 1 groot minpunt, het is er 1 met een dstn scherm :( dus alleen vrij recht van voren goed te bekijken, erg irri. Ga daarom zeker voor een tft, wel wat duurder, maar echt veeeeeel fijner om mee te werken!
Pagina: 1