Toon posts:

[ipaq+tomtom] Navigator en extra mappen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier van een neef van mij een iPaq vor me liggen, deze heeft een beetje een vaag probleem. Ik heb voor hem de TomTom Navigator voor 'm geinstalleerd, en daarna de updates van de site. Hij had al een tijdje geleden nieuwe mappen online gekocht bij tom tom, Het pakket Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk.
Deze waren echter voor de TomTom Routeplanner.

Ik krijg die mappen dus ook niet aan de praat in de navigator.
Is er een manier om dit toch voor elkaar te krijgen, en waarom kan ik nergens op de tomtom site de mappen van b.v. Duitsland vinden voor de Navigator software?

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

CITYMAP-kaarten werkten met de 1.2 versie van Navigator, na de updates werkten ze niet meer.

Routeplanner mappen hebben nooit gewerkt. Daarom heet de een ook Routeplanner en de ander Navigator, zijn twee verschillende pakketten. Denk je nou echt dat als je de goedkopere routeplanner-kaarrten koopt, je de veel duurdere navigatorsoftware kan gebruiken?

Je moet ook de navigator-versies kopen. Deze zijn wel te vinden. Namelijk hier http://www.palmtop.nl/ce/nav_buy.html

[ Voor 15% gewijzigd door kmf op 11-01-2003 19:02 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Topicstarter
Okey, ik denk dat ik het snap 8) , als je gps eenmaal hebt geinstalled, welke device en welke connnection moet je dan kiezen?

Tom Tom Navigator GPS op Serial on USB?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-03 14:40

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

athlonkmf schreef op 11 januari 2003 @ 19:01:
CITYMAP-kaarten werkten met de 1.2 versie van Navigator, na de updates werkten ze niet meer.

Routeplanner mappen hebben nooit gewerkt. Daarom heet de een ook Routeplanner en de ander Navigator, zijn twee verschillende pakketten. Denk je nou echt dat als je de goedkopere routeplanner-kaarrten koopt, je de veel duurdere navigatorsoftware kan gebruiken?

Je moet ook de navigator-versies kopen. Deze zijn wel te vinden. Namelijk hier http://www.palmtop.nl/ce/nav_buy.html
Wat is dan het verschil tussen Navigator en Routeplanner?
TomTom Navigator

Turns your Pocket PC into an accurate navigator
Verbal and on-screen route instructions
For use both in the car and when away from it
Easy to install and to operate

TomTom RoutePlanner EUROPE

Your personal navigator for accessing the best, most detailed road maps of all major European countries. It is fast, easy to use, and can be with you wherever you are!
Wat is dan het voordeel van de ene tegenover de ander?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Johnny64 schreef op 11 January 2003 @ 19:58:
[...]

Wat is dan het verschil tussen Navigator en Routeplanner?

[...]

Wat is dan het voordeel van de ene tegenover de ander?

Zoals de naam eigenlijk al weergeeft. Navigator is een navigatieprogramma. Die verteld hoe, wanneer en waar je moet afslaan, van begin tot eind. Routeplanner geef je je route aan, en je moet je zelf maar aan houden.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp