Voor mijn mp3-bak heb ik nog twee cd-rom spelers nodig, dus ik dacht laten we slim line cd-rom spelers nemen (i.v.m. ruimtegebrek), want ik ken iemand die er nog twee over heeft, maar daarvoor heb ik natuurlijk zo'n adapter nodig van die 50 pins naar 40 pins ide + voedingskabel.
Nu zag ik in de search dat er een paar maanden geleden een IA is geweest van -Dissection- [IA] Laptop / Slim line CD-rom of Laptop HDD adapters. Deze heb ik dus gemist
en bij CableClub heb je een creditcard nodig om te kopen en die heb ik niet. Op Conrad kon ik het ook zo één twee drie niet vinden.
Weet iemand waar ik twee van deze adapter in Nederland kan kopen. Of als iemand toevallig twee van deze adapters over heeft is het natuurlijk ook goed.
Nu zag ik in de search dat er een paar maanden geleden een IA is geweest van -Dissection- [IA] Laptop / Slim line CD-rom of Laptop HDD adapters. Deze heb ik dus gemist
Weet iemand waar ik twee van deze adapter in Nederland kan kopen. Of als iemand toevallig twee van deze adapters over heeft is het natuurlijk ook goed.
Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.