Toon posts:

Ik irriteer mij aan JULLIE bezoekers! Regel wat!

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/68969

Ik weet dat ik mezelf nu niet geloofwaardig maak, maar dat boeit me geen ruk. Ik houd niet van dit soort zielige persoonlijke aanvallen op een forum waar ik voor MIJN PLEZIER wil komen.
BAH! GoT is dit jaar alleen maar achteruit gegaan. Onzin Forum en Stuffis mogen van mij ook best dicht! Kick die lui naar scholieren.com daar vallen ze binnen de doelgroep en die site vind dat publiek misschien nog wel gewenst ook.

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:45
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 november 2000 20:17 schreef CyberJunk86. het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/68969

Ik weet dat ik mezelf nu niet geloofwaardig maak, maar dat boeit me geen ruk. Ik houd niet van dit soort zielige persoonlijke aanvallen op een forum waar ik voor MIJN PLEZIER wil komen.
BAH! GoT is dit jaar alleen maar achteruit gegaan. Onzin Forum en Stuffis mogen van mij ook best dicht! Kick die lui naar scholieren.com daar vallen ze binnen de doelgroep en die site vind dat publiek misschien nog wel gewenst ook.[/quote]Tsja, je bent zelf wel wat een trendsetter. Ik bedoel, een topic openen om een date te regelen met het zusje van Femme... beetje twijfelachtig.... en daardan nogal lang over doorzeuren. Tsja, dan irriteer je sommige mensen, vooral ook als je ze in je eigen topic een beetje af gaat kraken..

Verwijderd

Topicstarter
hmmmm zo had ik het zelf niet bekeken. vooral omdat ik nooit die intentie heb gehad. ik reageer alleen zo als ik denk dat op dat moment gerechtvaardigd is.

en ik wil gewoon echt es een keertje stappen met SuperZusje... boeiend!

• Red devil
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 november 2000 20:41 schreef CyberJunk86. het volgende:
hmmmm zo had ik het zelf niet bekeken. vooral omdat ik nooit die intentie heb gehad. ik reageer alleen zo als ik denk dat op dat moment gerechtvaardigd is.

en ik wil gewoon echt es een keertje stappen met SuperZusje... boeiend![/quote]Ze zal toch wel een email adres hebben?
Of een icq accountje? of weetikveel?

Verwijderd

Topicstarter
heb ik allemaal geprobeerd. waarom lees je niet gewoon een thread voor je wat zegt? (okay, ik verleen je gratie, 150 reakties is erg veel ;) )

Verwijderd

Topicstarter
sja, als jullie nix doen dan doe ik het zelf wel!
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/69019

• McMiGHtY
  • Laatst online: 18-02 10:48

McMiGHtY

- burp -

En ik irriteer me behoorlijk aan jouw PUNK!
Je begint zelf en daarna de Adjes erbij roepen omdat je het niet meer aan kan?

LEWSER!

NEW - Het Grote - 2026 Tweakers Social Ride- Topic!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Zucht..

Verwijderd

Cyberjunkie, ventje, wat ben jij een zielig mannetje zeg. :r

Denk niet dat Femme's zusje met lamers als jij op stap wil... >:)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Kinders toch....

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Tom
  • Niet online

Tom

IMHO vraag je erom als je op die manier op een forum gaat posten dat je graag met haar uitwilt, maar ondertussen wel zegt dat je genoeg vriendinnen hebt blabla (sure waarom doe je dan zoveel moeitte om met haar uit te gaan terwijl je haar niet eens kent?). Als je even normaal nadenkt had je zulke reacties kunnen verwachten. T'is dat ik adje ben anders had ik je ook uitgelachen :P (foei ;))

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 november 2000 23:46 schreef Revolution het volgende:
Cyberjunkie, ventje, wat ben jij een zielig mannetje zeg. :r

Denk niet dat Femme's zusje met lamers als jij op stap wil... >:)[/quote]..............

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Cyberpuber denkt blijkbaar dat hij meer aanzien heeft op GoT dan de andere bezoekers.
Cyberpuber: Dat is dus duidelijk niet zo. Ga jij voortaan maar lekker in het onzinforum je shit posten, da's meer jou plaats.

• Kees
  • Laatst online: 14:16

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 november 2000 23:45 schreef Kaj. het volgende:
Zucht..[/quote]waarom was dit he eerste wat ook in mij opkwam?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

:? ach jaah... begon als grappige post hier in adjes, en werd vrij desperate, en nog desperater, en eindigde in de trashcan...

• Floor-is
  • Laatst online: 20-02 00:21

Floor-is

5.2

Ik moet eigenlijk ook hard lachen :9
Kan het niet helpen, sorry...

Bericht hierboven

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>op een forum waar ik voor MIJN PLEZIER wil komen.[/quote]Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij vind je 'meisjes van plezier' niet op GoT :).

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28

AntonT

One Ton!

Zal ik dan ook maar ff meedoen ?!?

:):) ROTFLMAO

Verwijderd

:) goh adjes 'foei'

• Frank Timmer
  • Laatst online: 21:59
LOL :) >:) :)

Verwijderd

Topicstarter
Close de hele tering zooi maar. Het geheel verwaterd toch alleen in persoonlijke irritaties en subjectieve percepties van het topic. Ik bedoel bijvoorbeeld een Tom die denkt te kunnen afleiden dat ik heb gezegd plenty vriendinnetjes te hebben. Da's gewoon niet waar. Ik heb juist gezegd dat ik net een (1) vriendin heb gehad 2 jaar lang en dat dat voorlopig wel even genoeg was.
Verder denkt iedereen hier op het zelfde KINDER niveau en denkt iedereen dat ik haar gewoon wil neuken ofzo. Is ook gewoon niet waar. Maar ik ben niet in staat om mijzelf tegenover de grootste stomkoppen van GoT te gaan verdedigen. Wil ik niet eens meer.
Ik zal niet eens meer proberen een leuke of orginele post te doen. Ik hou me wel weer gewoon stil voorlopig.
:r bah stel saaie nerds zijn jullie :r

Verwijderd

*Zucht*
Kinder niveau.......
Nerds........
Saai.......
Stomkoppen.......
[...]
Jij vind dat iedereen op GoT zo is?
Nou als je dat van 1 of 2 iemand(en) vond dan kan ik me dat nog voortstellen, maar als je dat van iedereen vind dan zou ik toch maar eens gaan nadenken aan wie het dan ligt (nogmaals, dit is mijn mening)

• Red devil
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 11:50 schreef CyberJunk86. het volgende: Maar ik ben niet in staat om mijzelf tegenover de grootste stomkoppen van GoT te gaan verdedigen. Wil ik niet eens meer.
Ik zal niet eens meer proberen een leuke of orginele post te doen. Ik hou me wel weer gewoon stil voorlopig.
:r bah stel saaie nerds zijn jullie :r[/quote]Tjonge jonge... zoals ik al zei, wie kaatst... kan...

Je kunt toch verwachten als je iets dergelijks opent in Onzin forum dat je dan dergelijke replies krijgt??
Geef dan goede steekhoudende argumenten dat je perse dat via GoT moet doen..

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 12:20 schreef SySasZ het volgende:
*Zucht*
Kinder niveau.......
Nerds........
Saai.......
Stomkoppen.......
[...]
Jij vind dat iedereen op GoT zo is?
Nou als je dat van 1 of 2 iemand(en) vond dan kan ik me dat nog voortstellen, maar als je dat van iedereen vind dan zou ik toch maar eens gaan nadenken aan wie het dan ligt (nogmaals, dit is mijn mening)[/quote]Nee. Sorry. Ik had iets specifieker kunnen zijn. Maar aangezien het een best grote groep mensen betreft en ik geen zin heb in flamez hiero, verval ik maar in algemeenheden. Nogmaals sorry daarvoor, maar wie de schoen trekt past em aan enzo ;)

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 12:23 schreef Red devil het volgende:
Tjonge jonge... zoals ik al zei, wie kaatst... kan...

Je kunt toch verwachten als je iets dergelijks opent in Onzin forum dat je dan dergelijke replies krijgt??
Geef dan goede steekhoudende argumenten dat je perse dat via GoT moet doen..[/quote]Dat heb ik naar mijn mening heeeel lang geprobeerd. Maar als onder andere JIJ het constant verkiest om het niet te willen lezen of anders op te vatten dan houd het voor mij op.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 12:24 schreef CyberJunk86. het volgende:
Nee. Sorry. Ik had iets specifieker kunnen zijn. Maar aangezien het een best grote groep mensen betreft en ik geen zin heb in flamez hiero, verval ik maar in algemeenheden. Nogmaals sorry daarvoor, maar wie de schoen trekt past em aan enzo ;)[/quote]Ja OK
Maar het wil nog niet zeggen da'k het er mee eens ben....

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Zucht..[/quote]Kaj is furlieft!!!! :P

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 12:52 schreef diddel het volgende:
Kaj is furlieft!!!! :P[/quote]Op wie? Cyberpunk? :D :D :D

Verwijderd

Topicstarter
SySasZ wordt nou niet weer irritant en blijf gewoon bij m'n nick. Dat stuk onintelligent vreten doet hetzelfde namelijk. (Rontgenstraal)

Kaj. <Male> <<====>> Jelle <Male>

JAK! Ga weg ! vieze mensen ! bah :r :r :r

;)

Verwijderd

Topicstarter
probleem opgelost.

• McMiGHtY
  • Laatst online: 18-02 10:48

McMiGHtY

- burp -

Heeft ze gereageerd dan? Eindelijk???

NEW - Het Grote - 2026 Tweakers Social Ride- Topic!

Verwijderd

Mooi. Om nog maar even de FAQ te quoten:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Flamewars dragen ook niks bij aan het forum; laat je niet uit je tent lokken. Als een Mod of Admin een (potentiele) flamewar tegenkomt, lopen de deelnemers, maar in ieder geval de starter van de war, het risico van een waarschuwing.
Het heeft geen enkele zin om almaar over een kwestie door te bomen als de thread verzandt in eindeloos gelul over wie gelijk heeft; wees dan de verstandigste en laat het erbij.[/quote]Ik denk dat zowel CyberJunk86. als de andere mensen die gereageert hebben er nu wel achter zijn gekomen dat dit allemaal niet de bedoeling is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.