xbox massive pack

Pagina: 1
Acties:

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
Mensen, ik heb even hulp nodig... ik weet zeker dat ik hier op het forum laatst een post tegenkwam over de xbox massive pack voor 285 euro, die je online kon bestellen...... ik weet alleen de url niet meer! Kan iemand me helpen?? Kun je online de xbox ergens goedkoper halen dan in Nederland? In de UK maybe? Ik heb me echt kapot gezocht hier, maar kon ff niks vinden...

Verwijderd

Google al geprobeerd?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:37
Is het misschien één van de volgende topics?
[rml][ XBOX]Sega pack voor €149 mogelijk?[/rml]
Goedkope Xbox spellen

Volgens dit topic staat het in de volgende: Het grote XBOX topic deel 2
(Te koop bij Bart Smit en Intertoys)
Google is meestal niet perfect voor dit soort dingen ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

zeker niet nee :)
Maar Bartsmit kan je zekers wel helpen ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:37
Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 17:24:
zeker niet nee :)
Maar Bartsmit kan je zekers wel helpen ;)
Hier is een directe link daar naartoe, alleen is ie bij Bart Smit geen 285 euro, maar 299 euro.

The devil is in the details.

Verwijderd

oeh... 14 euro die je aan verzendkosten betaalt als je m online koopt :P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 17:28 ]

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:32

Wom

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• kingnbajam
Yes! Dat was die aanbieding die ik bedoelde! Ik hou van impulsieve aankopen... :*) Gerucht over Half Life 2 heeft me toch wel lekker gemaakt, plus HALO is gewoon the bomb... _/-\o_

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-01 17:26
Vergeet Splinter Cell & Brute Force niet.

Verwijderd

Je had dat ding echt beter meteen bij de Bartsmit kunnen halen... Dan had je m al in huis gehad, en je de verzendkosten bespaard. Dan was je misschien enkele euro's duurder uitgeweest, maar als je van impulsaankopen houdt, maken die 4,5 euro's je waarschijnlijk ook geen bal uit.

Verwijderd

Ik heb hem niet gehaald nadat ik hoorde dat er meerdere games op één DVD staan.

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
sega GT 2002 en jet set radio future staan op 1 disc
halo krijg je een andere disc voor

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

Meerdere games op 1 DVD riekt naar oplichterij, alhoewel het wel een officieel pack is... Maar dat hoor ik ook nu pas voor het eerst.
Weer een reden om m niet te halen...

• dvdgrs
  • Laatst online: 05-11-2025
Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 22:33:
Meerdere games op 1 DVD riekt naar oplichterij, alhoewel het wel een officieel pack is... Maar dat hoor ik ook nu pas voor het eerst.
neuj das de disc van et segapack, is GRATIS bij een xbox, dus men had niet veel zin de productiekosten hoger te maken dan nodig was ;).

• jazzVL
mij maakt het niks uit
speel het met evenveel plezier
er staat ook op de disc not for resale

Verwijderd

Bong-One schreef op 11 January 2003 @ 22:58:
[...]
neuj das de disc van et segapack, is GRATIS bij een xbox, dus men had niet veel zin de productiekosten hoger te maken dan nodig was ;).
Op de verpakking staan wel 2 mooie doosjes dus wil ik ook 2 mooie doosjes met daarin een mooi DVD'tje. In elke doosje 1 wel te verstaan...

Verwijderd

Het zijn in iedergeval volledige spellen en dat voor die prijs inclusief xbox.. ik zou niet klagen :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 10:08:
Op de verpakking staan wel 2 mooie doosjes dus wil ik ook 2 mooie doosjes met daarin een mooi DVD'tje. In elke doosje 1 wel te verstaan...
Jep. Als ik hem wel gekocht had ik zou ik me ernstig genaaid voelen. Twee spellen op één DVD, net een demo of zo...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 11:00:
[...]
Jep. Als ik hem wel gekocht had ik zou ik me ernstig genaaid voelen. Twee spellen op één DVD, net een demo of zo...
Pcies, demo of illegaal... Net als zo'n twilight CD.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 22:33:
Ik koop toch liever een spel dat goed/leuk is dan een brak spel met een leuk doosje en hoesje :{

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-12-2025

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ja, mensen lopen maar te zeiken over een doosje????? ik bedoel, zit jij naar je doosje te kijken als je aan het spelen bent, of heb jij zon bijzonder exemplaar dat eruit kan blijven om naar de cd te kijken tijdens het spelen????

MS doet er alles aan om de xbox te promoten, en als ze dat willen doen door er 2 gratis spellen bij te geven, en de xbox onder de productieprijs te verkopen, moet JIJ niet gaan zeiken van: waar is mn doosje, ik geil op een doosje, ik wil een mooi plastic hoesje.

sorry dat ik zo reageer, maar ik kan niet tegen mensen die altijd het onderste uit de kan willen hebben, en alles nog zo goedkoop mogelijk.

• kingnbajam
Ik vind het inderdaad ook een hele goeie deal! Het maakt mij helemaal niets uit of die 2 games op 1 dvd staan.... HALO staat gewoon op 1 dvd en die game is los 70 euro! Aangezien elke xbox bezitter die game toch wel moet halen of wil hebben, blijft de deal super...... las ook hier ergens dat bij wannahaves (?) dezelfde box met 1 game extra (blinx) voor 300 euro was........ op de website www.wannahaves.nl kon ik die box alleen niet vinden.... anyway, ik ga aankomende week een xbox halen! Nog een paar dagen de tijd om uit te zoeken waar dat het voordeligst kan.... als HALO er maar bij zit....

• dvdgrs
  • Laatst online: 05-11-2025
hm naja dan koopt iedereen toch een xbox zonder spellen (voor dezelfde prijs, mind you). Of je schrijft een klaagbrief naar microsoft omdat je helemaal overstuur bent :)

• Wom
  • Laatst online: 22:32

Wom

kingnbajam schreef op 12 januari 2003 @ 12:28:
Ik vind het inderdaad ook een hele goeie deal! Het maakt mij helemaal niets uit of die 2 games op 1 dvd staan.... HALO staat gewoon op 1 dvd en die game is los 70 euro! Aangezien elke xbox bezitter die game toch wel moet halen of wil hebben, blijft de deal super...... las ook hier ergens dat bij wannahaves (?) dezelfde box met 1 game extra (blinx) voor 300 euro was........ op de website www.wannahaves.nl kon ik die box alleen niet vinden.... anyway, ik ga aankomende week een xbox halen! Nog een paar dagen de tijd om uit te zoeken waar dat het voordeligst kan.... als HALO er maar bij zit....
Die actie bij wannahaves is wegens te grote belangstelling helemaal in de soep gelopen. Je kunt ze ook niet meer bestellen want ze hadden gewoon te weinig Xboxxen voor de vraag die er was, en dat leverde lange levertijden op.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• jazzVL
ik had hem eerst bij wanna haves besteld
hele tijd aan het lijntje gehoude had al 2 weken geduurd
zeiden ze eerst dat het al verstuurd was

bleek achteraf niet verstuurd te zijn zou nog ff duren
dus ik maar opgezegd en bij bartsmit xbox gehaald

• kingnbajam
dat zijn mindere praktijken.... ik zou echt helemaal gek worden als het mij zou overkomen.... heb je lekker enthousiast zo'n pack besteld, wacht je nog 's ff lekker 2 weken en dan krijg je 'm niet! Maar goed, ik hoop het goed te doen met het bestellen van een xbox..... als ik nou een pack kon vinden met HALO + xbox alleen.... dan was ik tevreden! JSR en die Sega racegame boeien me niet zo eigenlijk... maar goed.
Pagina: 1