Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FAQ] Topix-links met anchors werken niet goed

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:54

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Topicstarter
Of dit echt als een bug op te vatten valt is de vraag, maar in ieder geval is dit het forum dat het best bij dit probleem past :).

In de FAQ van Non-Windows Operating Systems staan links als:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/29#29
Deze links zijn nog van het oude Topix-type, zoals te zien is aan het showtopic.php. Nu redirect React hier op GoT nog wel door van Topix-links naar React-links (/forum/list_messages/163843 en dergelijke), maar hierbij worden de anchors blijkbaar niet meegenomen.

Wordt dit in het kader van backward-compatibility aangepast of moet één van de NOS-mods (en misschien ook andere fora) even een regexp over de FAQ heen halen om de links netjes volgens het 'nieuwe' type te laten gaan? In het laatste geval zal ik even een NOS-mod zoeken die dat kan doen :).

[ Voor 2% gewijzigd door odysseus op 11-01-2003 16:38 . Reden: list_topics is niet voor threads, daarvoor is er list_messages... ]

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Helaas... de browser geeft de #** niet door aan de server, dus dat is niet server-side op te lossen.

[ Voor 12% gewijzigd door ACM op 11-01-2003 17:10 ]

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:54

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Topicstarter
Ok, ik dacht dat die wel meegestuurd werden maar genegeerd of zo. Dan stuur ik een mailtje richting de NOS-mods :).

offtopic:
Waarom bestaat nosmods@tweakers.net eigenlijk niet? Daar had ik in eerste instantie op gegokt, maar dat wil niet...nu kan ik natuurlijk een enkele mod mailen, maar een algeheel mailadres is wel handig - net zoals er volgens mij wgmods@tweakers.net is :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Bij mij heeft dat altijd gewoon gewerkt (Mozilla) dus ik heb niet de moeite genomen om die links allemaal aan te passen destijds... en in de loop der tijd vergeten. Nu aangepast naar [url=bla]bla[ /url] varianten... thanks (again) :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat react de #anchor fout parsed staat trouwens los van het feit dat de browser een #anchor niet mee stuurt ;)

Dit topic is gesloten.