et gaat ier dus over een erfstuk (
) van men grootouders.
Het betreft een zogenaamde "spiegelkast", dit is dus een kast volledig bezet met aparte stukken lichtrood spiegelglas.
er zijn van die kasten maar 2 exemplaren gemaakt in belgie en ik heb daar nu 1 van
de kast zou van 1953 kunnen zijn (er staat 53 aan de binnenkant van een spiegel toen ik ze uiteenhaalde om ze te transporeren)
nu, in de kast zit er een radio en een LP speler ingebouwd
als je de onderste schuif open doet schuift daar de LP speler uit en de radio wordt bestuurd met 4 knoppen die uit de kast komen. (volledig geintegreerd dus)
ik heb gezien dat die radio nog zo een is met van die lampen (ken de exacte naam niet
)
zijn er ier mensen die als hobby ofzo die oude dingen kunnen herstellen (tegen betaling indien gewenst natuurlijk).
hier zijn de fotos

door reflectie ziet ze der beke vuil uit mor ze is net afgewassen
In da gat moet de radio

de afstemplaat
aan de rechterkant, vertikaal geschreven (niet zeker want ni echt duidelijk) staat er:
tab Fraikin 1310-J Plan Copenhague CV 460 Etal. Francais

voorkant zonder de afstemplaat

de radio, gans ondert stof

de onderkant

de LP speler

de ingebouwde luidspreker

de contacten voor stroom radio; stroom uitgang LP en geluidingang LP
vlnr: AT PU HP (kweet ni waar wa moet)
Aan de AT is er klein regelaartje,zoals bij regelbare pot

nog shot van radio
help! ???
wie helpt deze (in onze familie bijna legendarische, omda meter der altijd over sprak da et uniek stuk was en da niemand der mocht aankomen
) terug werkende te krijgen
Het betreft een zogenaamde "spiegelkast", dit is dus een kast volledig bezet met aparte stukken lichtrood spiegelglas.
er zijn van die kasten maar 2 exemplaren gemaakt in belgie en ik heb daar nu 1 van
de kast zou van 1953 kunnen zijn (er staat 53 aan de binnenkant van een spiegel toen ik ze uiteenhaalde om ze te transporeren)
nu, in de kast zit er een radio en een LP speler ingebouwd
als je de onderste schuif open doet schuift daar de LP speler uit en de radio wordt bestuurd met 4 knoppen die uit de kast komen. (volledig geintegreerd dus)
ik heb gezien dat die radio nog zo een is met van die lampen (ken de exacte naam niet
zijn er ier mensen die als hobby ofzo die oude dingen kunnen herstellen (tegen betaling indien gewenst natuurlijk).
hier zijn de fotos
door reflectie ziet ze der beke vuil uit mor ze is net afgewassen
In da gat moet de radio
de afstemplaat
aan de rechterkant, vertikaal geschreven (niet zeker want ni echt duidelijk) staat er:
tab Fraikin 1310-J Plan Copenhague CV 460 Etal. Francais
voorkant zonder de afstemplaat
de radio, gans ondert stof
de onderkant
de LP speler
de ingebouwde luidspreker
de contacten voor stroom radio; stroom uitgang LP en geluidingang LP
vlnr: AT PU HP (kweet ni waar wa moet)
Aan de AT is er klein regelaartje,zoals bij regelbare pot
nog shot van radio
help! ???
wie helpt deze (in onze familie bijna legendarische, omda meter der altijd over sprak da et uniek stuk was en da niemand der mocht aankomen