Toon posts:

cd-rom speler wil niet meer los

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik had een lege cd in de cd-rom speler gedaan (brander) en toen wou ik em eruit hale, maar dat doet ie niet, de cd-rom spele wil niet meer los, het lijkt erop dat de cd vast zit ofzo

windows kan de cd wel gewoon lezen, wie weet wat ik kan doen??

b.v.d

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

De search gebruiken! Het heeft hier gisteren nog gestaan.
[rml][ CD ROM drive] zit een kapotte cd in en wil niet meer open[/rml]/

Edit: P.s. welkom op het forum, maar leest eerst eens de faq, voordat je iets post. Ten tweede zou het leuk zijn als je ook je verdere gegevens invoert in je profiel, zodat we weten met wie we te maken hebben.

[ Voor 76% gewijzigd door marco899 op 11-01-2003 15:28 ]

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

Ga anders ff met ene paperclip ertussen..dan krij je hem meestal wel open :)

Verwijderd

Topicstarter
thnx voor jullie hulp en ik zal voortaan de zoekfunctie gebruike, en mijn profiel verder invulle, dat doe ik meestal automatisch niet omdat ik me veel bezig houd in de fxp scene en als je dan lid wordt op een fxp board moet je een beetje anoniem blijve

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 15:40:
thnx voor jullie hulp en ik zal voortaan de zoekfunctie gebruike, en mijn profiel verder invulle, dat doe ik meestal automatisch niet omdat ik me veel bezig houd in de fxp scene en als je dan lid wordt op een fxp board moet je een beetje anoniem blijve
heheh nu heb je et toch al verklapt :P

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:04

LopeZ

Too much is never enough

ok zoek dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.