Nog strenger dan nu? Ik vind zelf eigenlijk al dat op TFP de afweging tussen aan de ene kant het tegengaan van irritant gedrag en aan de andere kant de mogelijkheid om je niet politiek correct uit te drukken, al wel voldoende genaderd is. Nog strenger lijkt me onwenselijk, minder streng overigens ook
Het KAN wel, maar net zoals ik hitler-vergelijkingen niet direct met een OW wil bestraffen, geldt dit ook voor vergelijkingen met volkert of vervelende opmerkingen over bomenknuffelaars. Het hangt er overigens ook sterk vanaf wat de context is: Ik verwijder regelmatig posts van users die op een flamerig toontje een opmerking over bomenknuffelaars maken zonder ontopic te gaan. Vaag gevolgd een pushmessage en/of usernote.
Maar het belangrijkste om je te realiseren is denk ik toch dat users die zo in hun eigen vooroordelen blijven hangen, het niet waard zijn serieus genomen te worden. Verspil er geen kostbare tijd aan en laat ze lekker zielig blijven doen, zou ik je willen aanraden. Sommige users zijn (lees: vind je) nu eenmaal ontzettend dom en achterlijk, maar daar moet je je overheen zetten, als mod en ook als user. Laat ze lekker en geniet van de wetenschap dat je in alle opzichten superieur aan ze bent
En een OW krijgen ze bij herhaald gedrag uiteindelijk toch wel, dat niet iedere overtreding voor users zichtbaar bestraft wordt, betekent niet dat er niet opgetreden wordt.
Overigens, als iemand wil dat Dido of ik ergens optreden, is het handiger om ons te ICQen of te mailen dan een topic in SM te openen, dat is directer en gemakkelijker voor ons.
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 12-01-2003 19:41
]