Toon posts:

hl-Counterstrike scherm hangt

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Vanmiddag wilde ik weer online spelen, ik heb computer gecleand enzo, en nu zie ik het scherm met die man en het geweer met 2 mannetjes en een kist op de achtergrond, maar geen tekst meer, helemaal niks. Hij hang niet vast want ik kan rusig op escape duwen, en quitten enzo. Wie weet hoe dit komt?

greetz psycho x

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Even Strenger modbeleid in SPV! doorlezen...

Mischien is het verstandig om HL en CS te unistallen en opnieuw te instaleren...

Edit:
Verkeerde sticky gecopy pasted :+

[ Voor 39% gewijzigd door White Dust op 11-01-2003 14:50 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Druk je niet per ongeluk op 'Console' ofzo :?
En vertel eens wat voor systeem je hebt en onder welke Windows je speelt. Misschien verhelpen nieuwe drivers dit probleem.

The devil is in the details.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Oei dit had ik ook heel vaak :? Je moet op escape drukken en dan weer op resume game en dan is het weg :)
White Dust schreef op 11 januari 2003 @ 17:48:
[...]

Wil je de HK weer ingaan...
Is eigenlijk redelijk logisch dat dit gevraagd wordt alleen is die post een beetje verkeerd geformuleerd.

[ Voor 64% gewijzigd door supakeen op 11-01-2003 17:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmz ik heb in ieder geval geen goed systeem maar kep niet zoveel geld op het moment...dat van "escape resume" lukt niet, want er staat geen resume, misschien omdat het spel nog niet gestart is...als eerste staat er configuration...

greetz

Verwijderd

Topicstarter
Ah thx p33pz Het spel doet het weer, alleen nog best sloom, weet iemand hoe ik het spel sneller kan spelen? Ik heb een niet echt goede computer(samengestelde computer, xp proffesionall). Ik weet niet veel van hardware, maar ik kan er makkelijk achterkomen wat ik voor hardware heb. Vraag maar en ik zeg wel wat ik heb.

p.s.: zou ik misschien deze optie kunnen doen: bij het opstarten f8 induwen en kiezen voor "veilige modus met netwerkmogelijkheden", zou het dan sneller kunnen gaan, of is dit gevaarlijk omdat de firewall dan niet runt...

Gr33tzz

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 23:47 ]

• J!M!B
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:41
Helaas kan je in veilige modus geen games spelen :).
Wat betreft het opvoeren van je performance is het wel handig om een beetje te weten wat voor hardware je hebt (CPU, RAM, Videoplank is genoeg) Basic tweakjes zijn natuurlijk: Speel in OpenGL (duh ;)) Zet je resolutie lager, hetzelfde betreft de geluidskwaliteit. Zet Vsync uit: ergens in Eigenschappen van Beeldscherm>Geavanceerd. Ik persoonlijk vind dat CS (Half-Life anyway) een stuk beter draait in Win98se dan in WinXP dus als Dualboot een optie is kun je dat ook overwegen.

Bovenstaande stelt niet veel voor, maar de Die-Hard CS'ers hier kunnen je vast meer vertellen over het tunen van CS. Succes tot zover.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb een slechte computer, maar kep ff totaal geen geld om een neiwue te kopen...Als ik opengl in cs doe...zegt ie iets van dat hij geen opengl ondersteunt(zo'n goede kaart heb ik:)) kep Amd duron processor, 752 Mhz, 128 ram....Die videoplank kep geen goeie in ieder geval echt geen gforce ofzow.............ik d8 "SiS 6326 Agp"? kan dat..whaha sorry

gr33tz

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2003 15:54 ]

• J!M!B
De SiS 6326 Agp ondersteund wel OpenGL, dat weet ik 98% zeker... Controleer het even dmv. de OpenGL schermbeveiliging van windows xp, als die werkt ondersteund je pc in in ieder geval OpenGL :)
Verwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 15:45:
...
Als ik opengl in cs doe...zegt ie iets van dat hij geen opengl ondersteunt
...
Bedoel je niet die standard melding die CS/Half-Life altijd geeft als 'm voor de eerste keer op OpenGL probeerd te zetten? Kan je CS niet "dwingen" om OpenGL te gebruiken, als het echt niet werkt kom je er snel genoeg achter :/. Begin uiteraard met een lage resolutie, als het werkt en soepel draait kan je een hogere proberen.
Ik hoop dat het werkt, succes ermee. En laat het even weten hoe het gegaan is, ajb.

• L3n-M3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
wat d8 je van in het snelkoppeling eigenschappen te kijken en dan achter het doel
-console en -dev zetten :?

[ Voor 4% gewijzigd door L3n-M3n op 18-01-2003 00:21 ]

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
probeer eens op te starten met -console en -dev

• L3n-M3n
CU2morO schreef op 17 January 2003 @ 15:43:
probeer eens op te starten met -console en -dev
wat heb ik net gepost :S

Verwijderd

Topicstarter
ThX everey1 Ik zal even proberen..dat alles:)

Greetz Psycho x

• J!M!B
offtopic:
NOFI, maar wat heeft de topicstarter eraan om zijn CS in developer mode met console te starten als er geen enkele command, of setting bij gegeven wordt?

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

http://www.sysopt.com/use.../reviewhtml/sis_6326.html
download even die "java" driver versie en dan kun je opengl in half-life draaien...
probeer deze guides:
http://www.tweak3d.net/autoexec/halflife/
http://www.dvf.org.uk/graphics.shtml
maar ik vrees toch echt dat je videokaart te traag is.
Wat je nog kan proberen is:
het menu uit zetten, te vinden onder play online/lan dan naar custom, gui; old style
download deze models:
http://hjem.get2net.dk/garmer/hfps_102.zip
gewoon met deze models de oude vervangen (backup is niet onverstandig)
Succes, hoop dat het nog wat beter speelt met deze verbeteringen :)

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
Len-men schreef op 17 januari 2003 @ 17:16:
[...]

wat heb ik net gepost :S
je vergat de -dev :+

Verwijderd

Topicstarter
RoadKill21 schreef op 17 januari 2003 @ 22:19:
download even die "java" driver versie en dan kun je opengl in half-life draaien...
Die java versie kan ik niet vinden, ik heb geporbeert om hem "gewoon" te updaten, die drivers, maar ik heb winxp en voor die os is er geen update, dus heb ik win2000 gepakt maar dat lukt ook niet...ik ga ff die andere trix proberem thx p33pz
greetz

• L3n-M3n
neej hoor :+ :D

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-02 12:02
hahah SiS 6326, zo een heb ik ooit ook gehad :) was niet echt halflife mee te doen in D3D of OpenGL. Alleen Software mode is dan nog mogelijk, dat ziet er niet uit en is ook traag.

• J!M!B
unfor schreef op 18 January 2003 @ 01:45:
hahah SiS 6326, zo een heb ik ooit ook gehad :) was niet echt halflife mee te doen in D3D of OpenGL. Alleen Software mode is dan nog mogelijk, dat ziet er niet uit en is ook traag.
Kan je echt niet CS'en in OpenGL met een SiS 6326? We zijn natuurlijk wel tweakers hé? >:). Maar als het simpelweg niet mogelijk is met een SiS 6326, dan is het mischien een idee voor de topic-starter om een goedkoope voodoo(2/3), oid op de kop te tikken waar wel lekker mee te CS'en is. Destijds waren er ook van die add-on voodoo kaarten die je naast je huidige videokaart moest gebruiken geloof ik, dat bied mischien uitkomst. Kijk eens op Vraag & Aanbod.

Verwijderd

Topicstarter
Hmz..ik had voodoo 3 d8 ik ergens...f kijken of ik die nog ergens in mn computer heb zitten....
(mayB offtoptic):
Mwa ik ben een n00b under the n00bz...want op een newbieserver wordt ik zelfs gekilld...en ik maar 2 frags in een halfuur:(..

Greeetz
Pagina: 1