Ik heb een simpele website in frontpage 2002 gemaakt. Nu heb ik ook een kort flash intro daar voor gemaakt (swish 2.0). Deze heb ik als SWF opgeslagen in de zelfde map als de website zelf. Toen heb ik via TEST in BROWSER dit intro ook in diezelfde map opgeslagen als INDEX.HTM. Maar omdat ik al een index.htm had heb ik de originele index, begin.htm genoemd.
Tot hier gaat het allemaal goed. Oja de laatste actie van m'n intro is het doorverwijzen naar begin.htm. Dit lukt allemaal en als ik dan na het uploaden bij m'n site ga kijken dan speelt die het intro ook perfect af en je hoort ook het klikje (hij wil dus die laatste hyperlink volgen) maar hij speelt het intro weer opnieuw af.
Misschien dat iemand ziet waar ik die fout in ben gegaan?
Tot hier gaat het allemaal goed. Oja de laatste actie van m'n intro is het doorverwijzen naar begin.htm. Dit lukt allemaal en als ik dan na het uploaden bij m'n site ga kijken dan speelt die het intro ook perfect af en je hoort ook het klikje (hij wil dus die laatste hyperlink volgen) maar hij speelt het intro weer opnieuw af.
Misschien dat iemand ziet waar ik die fout in ben gegaan?