Toon posts:

Flash intro

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een simpele website in frontpage 2002 gemaakt. Nu heb ik ook een kort flash intro daar voor gemaakt (swish 2.0). Deze heb ik als SWF opgeslagen in de zelfde map als de website zelf. Toen heb ik via TEST in BROWSER dit intro ook in diezelfde map opgeslagen als INDEX.HTM. Maar omdat ik al een index.htm had heb ik de originele index, begin.htm genoemd.

Tot hier gaat het allemaal goed. Oja de laatste actie van m'n intro is het doorverwijzen naar begin.htm. Dit lukt allemaal en als ik dan na het uploaden bij m'n site ga kijken dan speelt die het intro ook perfect af en je hoort ook het klikje (hij wil dus die laatste hyperlink volgen) maar hij speelt het intro weer opnieuw af.

Misschien dat iemand ziet waar ik die fout in ben gegaan?

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 10:07
Omdat je links waarschijnlijk staan gelinkt naar je eigen hdd lokatie...

Ga met notepad de source in, en verander de links ff handmatig... veel crappy html programma's snappen het nog steeds niet |:(

Btw, volgens mij heb je dezelfde user icon als Koffie :P

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem niet naar m'n HDD gelinkt heb hem toen ik hem maakte al gelijk naar het adres zelf gelinkt

• Praetorian
Post je source eens dan vanwaar het fout gaat.. :)

Wel tussen

code:
1
[code]  plaats hier je source  [/code]

tags aub ;)

Of geef ff een linkje naar de pagina vanaf waar het fout gaat...

[ Voor 68% gewijzigd door Praetorian op 11-01-2003 14:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Praeth schreef op 11 januari 2003 @ 14:06:
Omdat je links waarschijnlijk staan gelinkt naar je eigen hdd lokatie...

Ga met notepad de source in, en verander de links ff handmatig... veel crappy html programma's snappen het nog steeds niet |:(

Btw, volgens mij heb je dezelfde user icon als Koffie :P
Zal wel ff zoeken naar een nieuw icon 8)7
Wist trouwens niet dat hij hem ook had.

Verwijderd

hier stond een blonde actie :+ :X

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 14:25 ]

• Praetorian
Kijk.... dit heb je al in je source staan:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
<html>
<head>
<title>WELKOM op de website van DUKO A2</title>
</head>
<!-- Created by SWiSH - Flash made easy - only $49.95 - www.swishzone.com -->
<body bgcolor="#339900">
<center>
<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000"
  codebase="http://active.macromedia.com/flash2/cabs/swflash.cab#version=4,0,0,0"
  id="Dukoa2" width="700" height="450">
  <param name="movie" value="Dukoa2.swf">
  <param name="quality" value="high">
  <param name="base" value="file://C:/Documents and Settings/Sjoerd.WOONKAMER/Mijn documenten/Mijn webs/A2/">
  <param name="bgcolor" value="#339900">
  <embed name="Dukoa2" src="Dukoa2.swf" quality="high" base="file://C:/Documents and Settings/Sjoerd.WOONKAMER/Mijn documenten/Mijn webs/A2/" bgcolor="#339900"
    width="700" height="450"
    type="application/x-shockwave-flash"
    pluginspage="http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash">
  </embed></object>
</center>
</body>
</html>

Met nadruk op dit soort dingen:

code:
1
file://C:/Documents and Settings/Sjoerd.WOONKAMER/Mijn documenten/Mijn webs/A2/

Daar moet je dus vanaf ziet te komen :) Het is duidelijk dat het doorlinken niet omdat er iets met je swf aan de hand is...

Misschien dat het die hdd links zijn die je hierboven ziet, maar ik zit zelf te denken dat je je swf niet 'end', en dat ie in een infinitely loop staat :)

• Praetorian
Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 14:18:
werkt gewoon
dus ik zie het probleem niet
Jij hebt niet geleest.....

Verwijderd

Topicstarter
Ok ga ik is proberen uit vinden hoe dat werkt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 14:24:
Ok ga ik is proberen uit vinden hoe dat werkt.
LOL zet ook ff een stop actie in de flash animatie en een preloader is wel handig voor modemers enz.

• Praetorian
Als je net met 'swish' begint, moet je daar ff over nadenken... iig... het duurde bij mij een uur voordat ik door had hoe ik nou het beste kon preloaden met swish :P

Ach ja... swish, de goede oude tijd.. opscheppen tegenover m'n vrienden dat ik met flash kon werken... totdat ze de .swf opende met een hex editor :+

Verwijderd

Topicstarter
ach is voor het eerst dat ik iets met flash doe, en ik hoorde van andere dat je het beste met swish kon beginnen vandaar.

Verwijderd

uhm ik heb ook een flash gemaakt en heb als preloader gwoon een scène ervoor geplakt
weet dat dit niet goed is, maar zou iemand me kunnen zeggen hoe je een preloader maakt in swish, met twee scènes, waarvan scène 2 de intro is? :D

Verwijderd

het beste beginnen met swish? In swish staan alle standaard effectjes die je in Flash handmatig moet invullen .. Swish word ook wel gezien als Flash for Dummies B).
Ik zou gewoon Flash proberen heb je stuk meer aan dan de standaard dingetjes in Swish en je komt het niet tegen op de eerste en beste website :)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 17:46 . Reden: typo ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 17:17:
uhm ik heb ook een flash gemaakt en heb als preloader gwoon een scène ervoor geplakt
weet dat dit niet goed is, maar zou iemand me kunnen zeggen hoe je een preloader maakt in swish, met twee scènes, waarvan scène 2 de intro is? :D
en daarvoor kick je een oud topic?

btw, mocht je een eigen topic willen openen zorg dan dat je uitgebreid beschrijft wat je al geprobeert hebt en waarom het je niet lukt - een topicstart met 2 regels text gaat ook dicht ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.