Hallo, iedereen heeft wel eens problemen met ADSL, ik zit namelijk bij Skynet/Belgacom (Belgie) en daar ben ik soms niet tevreden mee, hoewel ik toch redelijk hoge snelheden haal (120kb/s). Maar deze week kon ik 3 dagen na elkaar niet op adsl, natuurlijk belde ik naar Belgacom en daar lieten ze me 12 minuten wachten heel de tijd het zelfde stomme liedje. Toen zeiden ze dat ze 'wat' problemen hadden met hun server, maar wat ben ik daarmee? Als ik betaal voor ADSL moet ik toch altijd op ADSL kunnen? Aan de telefoon hebben ze niet eens hun excuses aangeboden... Wie heeft dit ook nog meegemaakt, of een ander probleem, dit kan je dan hier posten
Goed maar als je dan ADSL besteld en je moet 2 weken wachten, dan moeten ze ook van die 2 weken geen 2 maanden maken he, zoals bij mij...
Adsl is niet iets wat een 100% uptime heeft.
Een provider garandeerd je ook niks.
Tuurlijk het is niet echt lekker hoe ze je afgescheept hebben, maar je moet het er gewoon maar mee doen.
Een provider garandeerd je ook niks.
Tuurlijk het is niet echt lekker hoe ze je afgescheept hebben, maar je moet het er gewoon maar mee doen.
Ohh ja, juist, was ik al vergeten. Ze hebben ook eens een brief gezonden en een cd-rom met wat probeerversies van Norton Internet Security. Ik heb dit niet geïnstalleerd omdat ik het al had, maar enkele weken later komt er nog een toe met hun excuses omdat er op de vorige cd-rom een virus zat, dus al wie dit geïnstalleerd heeft kon niet meer booten, tof hé?
Verwijderd
wat een k*t provider, neem gewoon mxstream
bij mij is ie nog nooit down geweest!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 14:14 . Reden: spelfout ]
in belgie uh...Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 14:13:
wat een k*t provider, neem gewoon mxstream
Ja tis dus degelijk wel in Belgie, wat ik niet weet is als je veranderd van provider, bv bij planet internet adsl of uunet Adsl... moet je dan van telefoonprovider ook veranderen?
Ja maar als er veel op telenet zitten heb je ook lagere dl snelheden, je kunt telenet vergelijken met een parallelschakeling in de electriciteit, bij een weerstand in parallel verlaagt de stroom (dus de bandbreedte) maar bij adsl is het als een serieschakeling, de stroom blijft gelijk...Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 14:26:
van telenet heb ik maar 3 dagen moeten wachten, ben ik heel tevreden over
Verwijderd
man, tis weekend, begin nie te zagen over school, niet boven de 10Gb gaan helpt wel ze
lolz
lolz
Bij iedereen die ik ken met telenet halen ze toch (veel) meer dan 120 kbyte/seconde, voor de gemiddelde telenetter is 120 kbyte/seconde zelfs al een trage verbinding.Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 14:30:
[...]
Ja maar als er veel op telenet zitten heb je ook lagere dl snelheden, je kunt telente vergelijken met een parallelschakeling in de electriciteit, bij een weerstand in parallel laagt de stroom (dus de bandbreedte) maar bij adsl is het als een serieschakeling, de stroom blijft gelijk...
En veranderen van ISP kan gewoon zonder van telefoonprovider te veranderen, je kan zelfs met een Belgacom telefoonlijn Telenet internet hebben.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Nee, je begrijpt me mis, niet als JE veel op internet zit, maar als ER veel op zittenVerwijderd schreef op 11 January 2003 @ 14:31:
man, tis weekend, begin nie te zagen over school, niet boven de 10Gb gaan helpt wel ze
lolz
Dat lijkt me heel ongeloofwaardigVerwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 14:37:
@ duracell, een kerel van telenet heeft mij wijsgemaakt dat ze regelmatig scannen op mensen die met belgacom zitten en telenet, zoals je zegt. en dat ze je een proces aan je aanklagen of zo boetes
weet wel niet als dat mogelijk is
Geef eens 1 goede reden waarvoor ze je zouden kunnen aanklagen? Een boete geven kunnen ze sowieso niet, Telenet is geen overheid.
Die mensen die telenet verkopen zijn meestal gewoon elektronica of GSM winkeliers die een online formuliertje moeten invullen voor de aanvraag en dan hun percent krijgen op de verkoop, dus zoveel kennen ze er ook niet van. Waarschijnlijk dus iemand die het totaalpaket wilde verkopen om wat meer eraan te verdienen.
[ Voor 9% gewijzigd door The Bad Seed op 11-01-2003 18:22 ]
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Nee, het is volledig legaal om telefoon te hebben bij Belgacom en te surfen met de Teleslet...Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 14:45:
heb ik gelijk duracell
Wij hebben zelfs geen telefoon en surfen ook met Teleslet.
idd downloadsnelheden van 150KB/s vind ik persoonlijk al aan de slome kant met mij n verbinding. khaal zo'n 600 KB/S gemiddeld hier. Toen we pas Telenet hadden al jaar of 3 geleden dan haalde ik regelmatig over de 1MB/s
Blog (Linux-related)
Pagina: 1