Skyscraper banner is bruin, maar ik koos grijs!

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views sinds 30-01-2008

• ToAoM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-10-2025
Je kan in je profile kiezen of je bruin of grijs als T.net kleur wil hebben. Grijs vindt ik echt 100x mooier, maar dat terzijde.

De skyscraper banner die het merendeel van de tijd leeg blijft wordt als ie leeg is vervangen door een bruin vlak dat redelijk smerig lijkt als je de grijze T.net sknin gebruikt.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
ToAoM schreef op 11 January 2003 @ 13:38:
Je kan in je profile kiezen of je bruin of grijs als T.net kleur wil hebben. Grijs vindt ik echt 100x mooier, maar dat terzijde.

De skyscraper banner die het merendeel van de tijd leeg blijft wordt als ie leeg is vervangen door een bruin vlak dat redelijk smerig lijkt als je de grijze T.net sknin gebruikt.
Dit is een bekend 'probleem', ik heb het ook al een keer gemeld maar er is toen niet iets aan gedaan omdat het -als ik het me goed herinner- niet aan Tweakers.net lag maar aan Webads.

edit:
Zie ook dit bericht: [rml]Wouter Tinus in "[ bug/feature] Hidden skyscraperlink fron"[/rml].

[ Voor 6% gewijzigd door Harm op 11-01-2003 13:46 . Reden: BTW ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bezoekers krijgen al zowiezo een beige lay-out voor de kiezen en het meerendeel van de ingelogde users heeft de beige lay-out. Daarom krijg je dus een beige scyscraper voor je neus.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Mja, maar de skyscraper zou op zich natuurlijk wel transparant mogen worden :)

• ToAoM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-10-2025
Transparant...

Da's bij verre de beste oplossing, zou er dan ooit nog een roze of een blauwe of een paarse T.net komen, dan maakt dat ook geen ene flikker uit. Tenzij die banner natuurlijk weer in een irritant IFrame zit...

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

ToAoM schreef op 11 januari 2003 @ 17:36:
Transparant...

Da's bij verre de beste oplossing, zou er dan ooit nog een roze of een blauwe of een paarse T.net komen, dan maakt dat ook geen ene flikker uit. Tenzij die banner natuurlijk weer in een irritant IFrame zit...
Blauw toekomstig? Neem een abbo en aanschouw:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=978&format=full&ext=.jpg
Gaaf he? B)

http://flickr.com/photos/itommy/

Verwijderd

heel gaaf!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Femme heeft het inmiddels aangepast :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

En WebAds gaat hopelijk komende week de skyscraper verwijderen zodat het probleem waarbij je per ongeluk op de skyscraper klikt terwijl je op het window wilt focussen definitief voorbij zal zijn.

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Harstikke cool! Kan ik eindelijk mijn blauwe template gebruiken B)

http://flickr.com/photos/itommy/

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

afgehandeld :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.