Ik was dus van plan om een 4.1 systeem zelf te bouwen met 3 versterkers. 1 voor mn 2 bassspeakers (2x 500 W, 1 weg systeem), 1 voor mn topspeakers (nog nader te bepalen, +/- 2x 250 W, 3 weg systeem) en 1 voor mn rear-speakers (2x50 W, 2 weg systeem). Dit alles aangesloten op een nog aan te schaffen soundblaster 4.1 of 5.1 kaartje. (moet aan uitbreiding denken he
)
Het idee was dus om een bureau te bouwen, met mijn bass-speakers als poten. Dus daarop het blad te laten rusten. Bovenop mijn monitor + de 2 topspeakers en onder mijn bureau de kist met de 3 versterkers.
Naast of op mijn bureau komt dan nog mijn computerkast te staan.
Nu wilde ik dus weten of ik dat zomaar kan maken.
2 problemen die ik had voorzien, maar geen oplossing op weet:
- Door de subs en de topspeakers trilt het blad natuurlijk als de ziekte. Nou kun je wel overal schuimrubber tussen monteren, maar ik weet niet of dat de stevigheid van het bureau ten goede komt. Iemand een idee?
- De magnetische straling die van het hele zooitje afkomt en dus weleens problemen op kan gaan leveren met de monitor en de computer opzich? Laat ook hier uw licht over schijnen aub.
Het idee was dus om een bureau te bouwen, met mijn bass-speakers als poten. Dus daarop het blad te laten rusten. Bovenop mijn monitor + de 2 topspeakers en onder mijn bureau de kist met de 3 versterkers.
Naast of op mijn bureau komt dan nog mijn computerkast te staan.
Nu wilde ik dus weten of ik dat zomaar kan maken.
2 problemen die ik had voorzien, maar geen oplossing op weet:
- Door de subs en de topspeakers trilt het blad natuurlijk als de ziekte. Nou kun je wel overal schuimrubber tussen monteren, maar ik weet niet of dat de stevigheid van het bureau ten goede komt. Iemand een idee?
- De magnetische straling die van het hele zooitje afkomt en dus weleens problemen op kan gaan leveren met de monitor en de computer opzich? Laat ook hier uw licht over schijnen aub.