Leverancier die bijv. waterkoelingsonderdelen levert

Pagina: 1
Acties:

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:05
Ik kan op mijn stage/werk hardware kopen tegen inkoopsprijs. Nu ben ik bezig met waterkoeling, heb het blokje al (bedankt Mafkees!), maar nu moet ik de rest van de onderdelen nog kopen, nu wil ik graag alles op mijn stage kopen alleen ze hebben geen leverancier die ook bijv. onderdelen van waterkoeling levert.

Nu is mijn vraag weet er iemand een leverancier die onderdelen van waterkoeling verkoopt? (en dan heb ik het niet over een winkel!)

BlaBlaBla

Verwijderd

aquariumleverancier kom je een heel eind kwa slangen en pompje(s), de rest is een beetje doe-het-zelf. Paar stukken plexiglas bij de groothandel halen voor een reservoir. Een radje kan je wel bij een brommer-onderdelen-leverancier halen (die zijn echt precies de goede grootte om mooi in een 5 1/4" bay in te bouwen.)

Ik denk niet dat er een echte leverancier is voor waterkoeling. Je zou een bij Koolance ofzo kunnen kijken of die hun leverancier voor de benelux niet ergens hebben staan, of ff bellen anders.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 16:05:
aquariumleverancier kom je een heel eind kwa slangen en pompje(s), de rest is een beetje doe-het-zelf. Paar stukken plexiglas bij de groothandel halen voor een reservoir. Een radje kan je wel bij een brommer-onderdelen-leverancier halen (die zijn echt precies de goede grootte om mooi in een 5 1/4" bay in te bouwen.)

Ik denk niet dat er een echte leverancier is voor waterkoeling. Je zou een bij Koolance ofzo kunnen kijken of die hun leverancier voor de benelux niet ergens hebben staan, of ff bellen anders.
Geen leveranciers?????? Waar halen die shops het dan vandaan denk je? Van de sloop? :+

• Strider
Thorry, ocshop, freezinghardware, perfectsystems etc. hebben allemaal leveranciers (groothandelaren) waar ze hun spullen vandaan kopen.

BlaBlaBla

• Strider
*kick*

BlaBlaBla

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 16:00

Steve

Krokodil \o/

Kick ná 24 uur en niet na 22 uur :+

Zou je niet gewoon een mailtje sturen naar FHardware/OCshop?

• Strider
Jupiler schreef op 12 januari 2003 @ 14:31:
Kick ná 24 uur en niet na 22 uur :+

Zou je niet gewoon een mailtje sturen naar FHardware/OCshop?
Ja zat ik ook al aan te denken, maar dat staat ook zo stom he :)

BlaBlaBla

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 16:00

Steve

Krokodil \o/

Tweaker... To be or not to be ;)

Verwijderd

Strider schreef op 11 januari 2003 @ 16:25:
Thorry, ocshop, freezinghardware, perfectsystems etc. hebben allemaal leveranciers (groothandelaren) waar ze hun spullen vandaan kopen.
Duh, dat weet ik ook wel. Maar die hebben contracten met Koolance ed en krijgen alle spullen dus direct van de hoofdleverancier van de benelux bij Koolance ed. Je zou ff kunnen zoeken wat daar het telefoonnummer van is, maar de vraag is of ze aparte leveringen doen. Meestal moet je dan een contract afsluiten dat je reseller bent. Er is niet zoiets als een groothandel voor waterkoelingen, ze halen het allemaal direct bij de fabrikant.

Dus niet gelijk aankomen met je :+ (Fewture ook)
Pagina: 1