Toon posts:

Game voor onervaren gamer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
K zoek een game. Het mag niet te snel zijn en ik heb praktisch geen reflexen. K geef snel op in een game meestal omdat het mij niet interesseert maar as het mij interesseert dan denk ik wel dat ik er wel mee door ga. K ben abnormaal slecht in gamen dus het kan best heel makkelijk beginnen. K kan iemand mij een game aanraden waar ik mss ben in geinteresseert.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
SimCity reeks :?

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-01 17:22
Ik vond Gothic wel leuk, maar je moet wel ff doorzetten om de controls/inventory onder de knie te krijgen, niet meteen opgeven ;)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

ehm.... ik snap niet precies wat je bedoelt met makkelijke games.

Kijk, toen ik voor het eerst games ging spelen zoog ik ook, maar na vele jaren heb ik nu eindelijk elk spelletje aardig snel in de vingers.

Wil je echt een goed beginnersspel? begin met mario bros op de NES, die is erg leuk, en in het begin niet te moeilijk ook, het niveau wordt langzaam hoger, waardoor je goed kan trainen.

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Venkeroz schreef op 11 January 2003 @ 12:43:
Ik vond Gothic wel leuk, maar je moet wel ff doorzetten om de controls/inventory onder de knie te krijgen, niet meteen opgeven ;)
Gothic is te moeilijk en te uitgebreid voor de biggende gamer :), geloof me. Maar begin inderdaad maar met de kiddie console games. Zo ben ik ook begonnen. Of neem wat oude games zoals Keen, Prince of Persia, Lemmings, Sokoban. Die zijn nog steeds erg vermakend al zijn de +10 jaar oud :).

Verwijderd

Topicstarter
ok k zal ze eens uitproberen

Verwijderd

Topicstarter
Mss een Simulator dat lijkt me wel leuk. Ooit eens een brakke demo van zo iets gehad en dat bleef ik wel doen tot ik formateerde en het spel niet meer kon terug vinden.
Tuurlijk was er ook een game dat te saai werd en dan stopte ik ermee

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 12:55 ]

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-12-2025

JaWa

zie hier een icon

patiance ;)

hoe moeten wij weten wat jij intressant vindt?
Dus... arcade/realisme
first person shooters/ real time strategy games
bloederig etc etc...

kortom er is voor elk wat wils dus waarschijnlijk ook voor jou

[ Voor 91% gewijzigd door JaWa op 11-01-2003 12:58 ]

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 12:54:
Mss een Simulator dat lijkt me wel leuk. Ooit eens een brakke demo van zo iets gehad en dat bleef ik wel doen tot ik formateerde en het spel niet meer kon terug vinden.
Flight Simulator is redelijk moeilijk.

Probeer dan eens iets als een arcade flight sim "Team Apache" ofzo :)

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Monopoly Tycoon ofzo?! Tis moeilijk om iets te adviseren, wanneer je zelf niet laat weten wat je interesses zijn. Hou je bijvoorbeeld van adventures, shooters, racegames of wellicht hele andere soorten games? Er zijn er zoveel! Er zit echt wel iets voor je tussen hoor ;).
Zomaar een paar voorbeelden:

- Midtown madness (race)
- Need for Speed reeks (race)
- Unreal of Unreal Tournament (Shooter)
- Tycoon serie (zoals bv. Monopoly, errug rustgevend! *LOL*)
- Rayman 1 en 2 (adventure-achtig, ook best leuk)

En nog een goeie tip: betracht gewoon iets meer geduld, ga niet direct met je toetsenbord smijten of het spel uit het raam gooien, maar oefenen, oefenen en nog eens oefenen, zul je zien, wordt het ineens een stuk leuker ;).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Verwijderd

Patience ;)

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-01 08:50

bAdmuTs

mAzE

Waar houd je et meest van, race, first person, third person, real time strategy enz...

Word et iets makkelijker om je een leuk spel aan te raden

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Verwijderd

Topicstarter
K haal altijd mijn demo's van http:\\games.telenet.be kan me hier iemand iets van aanraden. Een sim bv.

Verwijderd

Je kunt het beste NIET met kiddy games van tegenwoordig beginnnen, maar wat oudere... als je al met kiddy games wilt beginnen.

Je kunt sowieso beter met oudere games beginnen, want die leggen meer simpelheid in gameplay dan tegenwoordig, omdat de main char niet rare dingen hoefde te kunnen om het spel goed te maken. Ik kan aware sites als The Underdogs aanraden om aan wat leuke spellen te komen om mee te beginnen.

Paar tips:
prehistorik 2 (platform)
Supaplex (puzzle, loop je als je niet al te goed bent waarschijnlijk mee vast, maar je kunt er dan rustig een tijdje mee stoppen).

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Mja, en elke game moet je eigk opnieuw beginnen, oefening maakt kunst :)

Misschiuen is Red Alert 2 wat? Je heb het spel zo door, maar na een tijdje gaan de missies vrij lastig worden...

Verwijderd

Topicstarter
De lastige toetsen krijg ik wel onder de hand maar ik heb gewoon te slechte reflexen dat is het probleem en het wordt het er niet beter op vrees ik

Verwijderd

Ik denk dat je zo'n vraag niet aan ons kunt stellen. Want het hangt helemaal van je eigen smaak af. Ook hoef je niet aan een makkelijke game te beginnen. Iedereen heeft zijn eigen spel waar hij heel goed in is. Voor mijn doen zijn er dus ook niet echte spellen voor beginners. Mischien kinderspellen, maarjah de naam zegt het al. Probeer anders eens een paar demo's uit om de "game feeling" te krijgen en ga dan eens op zoek naar een game die voor jou echt leuk is en makkelijk om te spelen lijkt :)

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:33

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Freddy Fish is easy :)

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 13:01:
De lastige toetsen krijg ik wel onder de hand maar ik heb gewoon te slechte reflexen dat is het probleem en het wordt het er niet beter op vrees ik
Reflexen kan je toch trainen, gewoon veel 3d shooters spelen en spelletjes waarvoor je wel snelle reflexen moet hebben, word lijkt me vanzelf wel beter. Speel maar es een daggie burnout2 >:)

Verwijderd

Gewoon een spel als Unreal Tournament en dan gewoon op Easy zetten ofzo. Je ragt dan die andere allemaal met gemak Dood

Verwijderd

Topicstarter
K heb al eens UT en dan op Easy gezet en ik was binnen de 2min dood. Zo slecht ben ik

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 13:19:
Gewoon een spel als Unreal Tournament en dan gewoon op Easy zetten ofzo. Je ragt dan die andere allemaal met gemak Dood
Ja, ook met langzame reflexen moet dit erg goed lukken. Ik denk dat je dit eerst maar eens moet proberen topicstarter.

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 13:19:
Als beginner is Unreal Tournament ook moeilijk hoor zelfs op novice. Ik vind Quake 3 Arena toch makkelijker als UT. Misschien is Black & White iets voor jou. Je kan het eens proberen.

[ Voor 10% gewijzigd door pisart op 11-01-2003 13:28 ]

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 13:24:
K heb al eens UT en dan op Easy gezet en ik was binnen de 2min dood. Zo slecht ben ik
Oefening baart kunst

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
Zoiets als rollercoaster tycoon is heel leuk, en je hebt er geen reflexen voor nodig. En moeilijk is het niet, me broertje van 10 speelt het met gemak.

iRacing Profiel

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:37
Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 13:24:
In UT is het niet zo dat als je dood bent het spel is afgelopen. In UT hoort het doodgaan erbij. Je respawned toch weer. Als je een erge noob bent en je houdt het 2 minuten uit is dat nog best knap eigenlijk ;)
En zoals badmuts zei, oefening baart kunst. Niemand kan vanaf de eerste keer zo goed spelen als dat ze na een paar weken/maanden doen.

The devil is in the details.

Verwijderd

Black & White is wel een goeie denk ik ook. Dat is een spel waar je geen tijdslimieten hebt en dus naar hartelust zonder reflexen nodig te hebben kunt "sim-men". Ziet er nog fantastich uit ook en is gemaakt door een van de beste game-makers aller tijden.

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Als je trage reflexen hebt dan lijkt het me beter om NIET meteen aan UT/Q3 te beginnen, da's uberhaupt een vrij kansloze onderneming vanwege je gebrek aan ervaring (die je alleen maar kan opdoen als je reflexen in een cooperatieve bui zijn :)). Langzaam opbouwen met b.v. Tetris (ja, echt), ondertussen je geest trainen, vervolgens wat snellere titels afwerken (een RTS als Warcraft is qua tempo erg geschikt voor beginners, Red Alert wordt nogal eens te hectisch, racespellen doen het goed), en je dan voorzichtig wagen aan een shooter of arcade-sim. Enige obstakels zijn je motivatie en interesse.

Games a la Sim City / Civilization / xxx Tycoon zou je voor de afwisseling ook kunnen proberen.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16
age of empires 1 is op easy ook heel goed te doen. en het verveelt niet, ook al is het op die stand een eitje, en je hebt hem al voor 5 euro.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Pagina: 1