Hoi, ik weer..
Ik weet niet veel van computers
af (nog niet, ben druk bezig), dus
ik vraag maar raak.. hoop dat het niet
vervelend is..
Oke, het probleem zit zo. Als ik mijn Netwerk-wachtwoord ingevoerd hebt, dan gaat ie laden.. Als alle programma's geladen zijn, (Geen schijfactiviteit meer), dan kan ik toch voor een seconde of 15 niks meer doen.. Ja, ik kan wel dingen aanklikken enzo, maar er gebeurd niks, tot die 15 seconden over zijn... Dit is op zich niet zo'n heel groot probleem, maar het is
wel een beetje irri aan het worden...
Ik heb er al eens een keer wat over gehoord, dat het met de Netwerk-kaart te maken had..
Nou weet ik dit niet zeker, dus ik vraag het nog maar een keer..
Het betreft een Realtek 8029 AS PCI Ethernet
Iemand enig idee???
Als het niet aan die netwerk kaart ligt, wil ik wel graag een suggestie of een tip
horen.. Ik laat dan wel weten of het hielp.
Alvast bedankt!!
barracuda
Ik weet niet veel van computers
af (nog niet, ben druk bezig), dus
ik vraag maar raak.. hoop dat het niet
vervelend is..
Oke, het probleem zit zo. Als ik mijn Netwerk-wachtwoord ingevoerd hebt, dan gaat ie laden.. Als alle programma's geladen zijn, (Geen schijfactiviteit meer), dan kan ik toch voor een seconde of 15 niks meer doen.. Ja, ik kan wel dingen aanklikken enzo, maar er gebeurd niks, tot die 15 seconden over zijn... Dit is op zich niet zo'n heel groot probleem, maar het is
wel een beetje irri aan het worden...
Ik heb er al eens een keer wat over gehoord, dat het met de Netwerk-kaart te maken had..
Nou weet ik dit niet zeker, dus ik vraag het nog maar een keer..
Het betreft een Realtek 8029 AS PCI Ethernet
Iemand enig idee???
Als het niet aan die netwerk kaart ligt, wil ik wel graag een suggestie of een tip
horen.. Ik laat dan wel weten of het hielp.
Alvast bedankt!!
barracuda