het zit zo, we hebben hier 2 pc`s. beide winxp frof. 1 ervan heeft internet van zonnet ADSL. dit komt binnen via een USB. via een router hebben wij een netwerk.
(dus het internet staat op 1 bak, niet op de router)
{/Offtoppic: bestaat hier geen kabeltje voor of andere oplossing om weer internet op de router te krijgen? eerst kabelinternet dus dat ging zomaar... nu adsl met USB kabel) /ontopic}
De host heeft dus nu gewoon internet en het netwerkwerkt voledig. de firewalls staan uit en de client krijgt automatische IP toegewezen. alle wizzards voor ICS gedaan. maar alleen de host kan internetten.
doe ik tot hieraan toe al iets fout??
bij het inbellen naar internet op de host krijg ik de volgende mededeling:
"IPX/SPX of compatibel CP heeft fout 733 geraporteerd: de verbinding met de externe computer kan niet worden voltooid."
Heeft dit er mee te maken of is di weer heel wast anders???
ik ben geen held hiermee ... dus ik zal wel wat stoms hebben geschreven...
Alvast bedankt voor de oplosser :P:P
(dus het internet staat op 1 bak, niet op de router)
{/Offtoppic: bestaat hier geen kabeltje voor of andere oplossing om weer internet op de router te krijgen? eerst kabelinternet dus dat ging zomaar... nu adsl met USB kabel) /ontopic}
De host heeft dus nu gewoon internet en het netwerkwerkt voledig. de firewalls staan uit en de client krijgt automatische IP toegewezen. alle wizzards voor ICS gedaan. maar alleen de host kan internetten.
doe ik tot hieraan toe al iets fout??
bij het inbellen naar internet op de host krijg ik de volgende mededeling:
"IPX/SPX of compatibel CP heeft fout 733 geraporteerd: de verbinding met de externe computer kan niet worden voltooid."
Heeft dit er mee te maken of is di weer heel wast anders???
ik ben geen held hiermee ... dus ik zal wel wat stoms hebben geschreven...
Alvast bedankt voor de oplosser :P:P