Toon posts:

fout 733 bij inbellen van host op ICS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het zit zo, we hebben hier 2 pc`s. beide winxp frof. 1 ervan heeft internet van zonnet ADSL. dit komt binnen via een USB. via een router hebben wij een netwerk.
(dus het internet staat op 1 bak, niet op de router)

{/Offtoppic: bestaat hier geen kabeltje voor of andere oplossing om weer internet op de router te krijgen? eerst kabelinternet dus dat ging zomaar... nu adsl met USB kabel) /ontopic}

De host heeft dus nu gewoon internet en het netwerkwerkt voledig. de firewalls staan uit en de client krijgt automatische IP toegewezen. alle wizzards voor ICS gedaan. maar alleen de host kan internetten.
doe ik tot hieraan toe al iets fout??

bij het inbellen naar internet op de host krijg ik de volgende mededeling:
"IPX/SPX of compatibel CP heeft fout 733 geraporteerd: de verbinding met de externe computer kan niet worden voltooid."
Heeft dit er mee te maken of is di weer heel wast anders???
ik ben geen held hiermee ... dus ik zal wel wat stoms hebben geschreven...
Alvast bedankt voor de oplosser :P:P

Verwijderd

Topicstarter
PS, predator, die zojuist mijn vorige bericht na 20 seconde had gewist... neem even een bak koffie... kom tot rust... ok dat jullie niet snel willen oke.. maar ik kom hier nooit of zelden hoe moet ik dan weer weten wat ik wel en niet mag typen.. maargoed...

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:59

Predator

Suffers from split brain

Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 12:35:
PS, predator, die zojuist mijn vorige bericht na 20 seconde had gewist... neem even een bak koffie... kom tot rust... ok dat jullie niet snel willen oke..
Ik heb helemaal niets gewist, ik had je topic gesloten en ik ben rustig, bedankt om bezorgd te zijn... :z
maar ik kom hier nooit of zelden hoe moet ik dan weer weten wat ik wel en niet mag typen.. maargoed...
Ik dacht dat we daarvoor juist een FAQ maakten 8)7

enfin, en nu back on topic

[ Voor 4% gewijzigd door Predator op 11-01-2003 13:33 ]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
er gaat niets boven de bezorgde medemens... heb je je appeltje al gegeten vandaag :P

haha maar nu dus on-topic... ik zit nog steeds met een internetloze pc... ik begin dus ontwenningsverschijnselen tekrijgen...