Toon posts:

Mafia doet heel raar.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey luitjes,

Ik heb mafia gekocht en net ff geinstalleerd maar als ik ga spelen dan lijkt het net of de mensen op rails lopen want ze lopen niet, ze schuiven meer en ze staan met hun handen omhoog alsof ze op een kruis zijn vastgemaakt. En de eerste missie lukte me nog wel maar in de tweede moet er iemand in de auto stappen maar door een fout loopt ie de hele tijd om de auto heen. Is dit normaal of ligt het aan mijn pc?? Ik heb al gezocht naar een update van de game en ik heb mijn videokaart drivers geupdate

Dell Dimension 4550, P4 2.4 Ghz, 512 MB 333Mhz, 64 MB geforce 4 met tv out. Winxp Prof.

Verwijderd

direct x??, spel mss uninstallen en opnieuw installeren (indien je dat nog niet hebt gedaan)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb directx 8.1

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Welke GeForce 4 heb je eigenlijk, een MX of een Ti?

Download anders DIrectX 9.0 icm met de laatste drivers van nVidia...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de mx420, ik heb de laatste drivers van nvidia al en ik download zo directx9 wel ff, ik ben nu ff xp aan het update misschien dat dat helpt

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik denk niet dat dit met dX of drivers te maken heeft... Waarschijnlijk een bug in Mafia zelf, ik heb even gekeken of er al een patch uit was maar daar moet je nog even op wachten... Mischien dat een nieuwe install van mafia aan te raden is.
Pagina: 1