Matrox Parhelia 128MB Retail voor 185???

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Topicstarter
zie hier:
pricewatch: Matrox Parhelia 128MB
en dan bij computerzaak.net

op hun site is hij ook 185 pleuro
http://www.computerzaak.n...ctid=18771&cat=335&page=1

zou die prijs echt kloppen? dan zou het wel een hele kicke aanbieding zijn :9

Multimonitor is relax :P

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:31
Volgens mij kun je gewoon het beste ff de shop belle/maile ofzo

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Topicstarter
kheb ze ff gemaild hoe lang de levertijd is als ik 2x de matrox parhelia 128 mb bestel van 185 euro.

kijken wat ze zeggen...

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Volgens mij zijn die kaarten veeeel en veel duurder, dus ik weet hoe in hoeverre je dit kan vertrouwen...
Maar tzou wel leuk zijn, tis toch geen onaardig kaartje voor bijv FS2002 :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Topicstarter
jah, normaal zijn ze rond de 450 euro. is dus een flinke :9~Aanbieding als het klopt

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-08 12:29

rik

Besteld :)

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Topicstarter
cool! laatj je het weten als ze moeilijk doen?

in de mail hebben ze teruggestuurd dat ik maandag pas iets te horen krijg, omdat nu de distributie dicht is...

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
ik zou als ik jouw was m meteen bestellen en alles uitprinten wat je als bevestiging kan voeren, heb ik hele tijd terug ook gedaan met mijn leadtek gf4ti4400..was 100 euro onder de prijs..was typfout maar ik had m al besteld en kreeg m 2 weken erna nog voor de opgegeven prijs die wel fout was :> :> digiworld roelt :> :>

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De retail versie zou daarmee goedkoper dan de bulk versie worden. Ik kan me overigens wel voorstellen dat je die kaart aan de straat stenen niet kwijtraakt voor de oude prijs van > 400 Euro, maar dit vindt ik toch wel een beetje te grof worden qua prijsdaling.

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Topicstarter
jah, het zal ook wel een fout zijn, maar ik ga hem denk ik toch bestellen en als ze jet niet doen voor die prijs, dan nog ff zeiken en anders pech

Verwijderd

Heb er net ook een besteld :P
Ben benieuwd hoe het afloopt, want voor dat geld is het een koopje.

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 18:36
Met welke Nvidia kaart kan ik dit kaartje vergelijken?

Zoek nog een nieuwe videokaart namelijk!

[edit]
Voor de 3d prestaties moet je hem dus niet kopen, hij komt onder de Geforce 3 TI200 64 mb te staan:
http://www.tomshardware.c...0021218/vgacharts-05.html

en die GF3 kost nog maar 149 euro :)

Maar voor de 3d moet je hem dus niet hebben, wel voor de multimonitor gebeuren :)

Maar dat doe ik toch niet :)

[ Voor 63% gewijzigd door Solomon op 11-01-2003 13:45 ]

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Topicstarter
Venkeroz schreef op 11 January 2003 @ 13:36:
Met welke Nvidia kaart kan ik dit kaartje vergelijken?

Zoek nog een nieuwe videokaart namelijk!

[edit]
Voor de 3d prestaties moet je hem dus niet kopen, hij komt onder de Geforce 3 TI200 64 mb te staan:
http://www.tomshardware.c...0021218/vgacharts-05.html

en die GF3 kost nog maar 149 euro :)

Maar voor de 3d moet je hem dus niet hebben, wel voor de multimonitor gebeuren :)

Maar dat doe ik toch niet :)
ikke wel >:)
maarre, ik denk dat als matrox een btje wat btere driver gaat ontwikkelen, dat het dan nog wel een stuk bter kan. Want eigenlijk presteert hij slecht tov zijn specs...

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dat de prijs een foutje is is wel duidelijk, wat de winkel er echter mee doet is afwachten. Volgens mij hieven ze hem niet voor die prijs te leveren omdat de prijs echt overduidelijk een foutje is (net zoals een nieuwe TV die voor maar €100 in een folder staat).
Vecht het maar uit met die winkel, misschien krijg je als een soort coulance wel korting :)

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 19:33
Of het een foutje is, is moeilijk te zeggen, want het is wel eens vaker voorgekomen dat bedrijven oude partijen van een failliet gegaane conculega opgekocht hebben.
Of dat de prijs ineens heel erg gedaald is en deze toevallig de eerste is die dan ook de prijs op de site aanpast (blijkbaar geen oude voorraad) Kijk maar naar geheugenprijzen.
Ook op het gebied van software kan het voorkomen dat een spel in vrijwel alle winkels nog 29,95 euro is, terwijl het bij een online shop al voor 9,95 ligt.

Tevens is het niet een heel erg onredelijke prijs, daar het toch nog 185 euro is (400 gulden) voor een videokaart.
Als er nou een prijs stond van bijv. 4,35 euro ipv 435,-- of 43,50 euro, ja dan was het iets anders

Imho is dit niet aantoonbaar een overduidelijke typefout.

Mogelijk is hier in NL ook zo'n wet als in België waardoor Dell een keer ontsnapt is aan een dure typefout, waarin staat dat je geen dingen onder de productie-prijs mag verkopen. Allicht iets om op verdacht te zijn.

* TD-er zit zo'n parhelia te overwegen, maar 185 euro is nog steeds veel geld (niet voor die kaart)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Topicstarter
* MeIsTwisted heeft er 2 besteld :9

Verwijderd

Hm... Ik heb de kaart ook besteld maar hen inmiddels een mailtje met de melding dat het een foutje was.. en of de order nog doorgaat voor E 485,-- (No Way dus)

Kunnen we nog aanspraak maken op die E 185 of is dat verloren moeite?

Bij ordertracking staat mijn totaal nogsteeds op E 185...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 15:03 . Reden: verduidelijking... ]

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 18:36
Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 15:00:
Hm... Ik heb de kaart ook besteld maar hen inmiddels een mailtje met de melding dat het een foutje was.. en of de order nog doorgaat voor E 485,-- (No Way dus)

Kunnen we nog aanspraak maken op die E 185 of is dat verloren moeite?

Bij ordertracking staat mijn totaal nogsteeds op E 185...
Struin hun site eens af, er zal wel ergens iets staan van "op typfouten voorbehouden" fzow :)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Topicstarter
op hun site is de prijs nu veranderd naar 485 E

iemand zin om dit goed uit te pluizen?
http://www.computerzaak.n...lp.php?section=conditions

hmm, ik heb nu onderhand ook een mail ontvangen waarin staat dat het niet klopt. zou het nog voor elkaar te krijgen kunnen zijn om hem voor 185 euro te krijgen?

[ Voor 35% gewijzigd door MeIsTwisted op 11-01-2003 15:10 ]

Verwijderd

Zover ik het lees staat er niets van in hun voorwaarden. heb jij ook een mailtje gekregen van ze?

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 15:11:
Zover ik het lees staat er niets van in hun voorwaarden. heb jij ook een mailtje gekregen van ze?
jep, mailtje gekregen. Ik zie ook niets ervan in hun voorwaarden, dus volgens mij maken we wel een kans. bter van wel :9

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 19:33
Nou zeg, had ik 'm in m'n winkelwagentje, druk ik op refresh, is 't wagentje leeg :(

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Ik zit trouwens in het burgelijk wetboek te bladeren.. Boek 7 ... ik kan echter het artikel niet vinden waar in zou moeten staan dat ze verplicht zijn te verkopen tegen de aangegeven verkoopprijs.... Iemand?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nu het inmiddels is aangepast kunnen jullie dit verder beter met de winkel overleggen. Topic heeft zo verder geen nut meer :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.