Multimonitor is relax :P
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
kijken wat ze zeggen...
Maar tzou wel leuk zijn, tis toch geen onaardig kaartje voor bijv FS2002
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
cool! laatj je het weten als ze moeilijk doen?
in de mail hebben ze teruggestuurd dat ik maandag pas iets te horen krijg, omdat nu de distributie dicht is...
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
Ben benieuwd hoe het afloopt, want voor dat geld is het een koopje.
Zoek nog een nieuwe videokaart namelijk!
[edit]
Voor de 3d prestaties moet je hem dus niet kopen, hij komt onder de Geforce 3 TI200 64 mb te staan:
http://www.tomshardware.c...0021218/vgacharts-05.html
en die GF3 kost nog maar 149 euro
Maar voor de 3d moet je hem dus niet hebben, wel voor de multimonitor gebeuren
Maar dat doe ik toch niet
[ Voor 63% gewijzigd door Solomon op 11-01-2003 13:45 ]
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
ikke welVenkeroz schreef op 11 January 2003 @ 13:36:
Met welke Nvidia kaart kan ik dit kaartje vergelijken?
Zoek nog een nieuwe videokaart namelijk!
[edit]
Voor de 3d prestaties moet je hem dus niet kopen, hij komt onder de Geforce 3 TI200 64 mb te staan:
http://www.tomshardware.c...0021218/vgacharts-05.html
en die GF3 kost nog maar 149 euro
Maar voor de 3d moet je hem dus niet hebben, wel voor de multimonitor gebeuren
Maar dat doe ik toch niet
maarre, ik denk dat als matrox een btje wat btere driver gaat ontwikkelen, dat het dan nog wel een stuk bter kan. Want eigenlijk presteert hij slecht tov zijn specs...
Vecht het maar uit met die winkel, misschien krijg je als een soort coulance wel korting
Of dat de prijs ineens heel erg gedaald is en deze toevallig de eerste is die dan ook de prijs op de site aanpast (blijkbaar geen oude voorraad) Kijk maar naar geheugenprijzen.
Ook op het gebied van software kan het voorkomen dat een spel in vrijwel alle winkels nog 29,95 euro is, terwijl het bij een online shop al voor 9,95 ligt.
Tevens is het niet een heel erg onredelijke prijs, daar het toch nog 185 euro is (400 gulden) voor een videokaart.
Als er nou een prijs stond van bijv. 4,35 euro ipv 435,-- of 43,50 euro, ja dan was het iets anders
Imho is dit niet aantoonbaar een overduidelijke typefout.
Mogelijk is hier in NL ook zo'n wet als in België waardoor Dell een keer ontsnapt is aan een dure typefout, waarin staat dat je geen dingen onder de productie-prijs mag verkopen. Allicht iets om op verdacht te zijn.
* TD-er zit zo'n parhelia te overwegen, maar 185 euro is nog steeds veel geld (niet voor die kaart)
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
Kunnen we nog aanspraak maken op die E 185 of is dat verloren moeite?
Bij ordertracking staat mijn totaal nogsteeds op E 185...
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 15:03 . Reden: verduidelijking... ]
Struin hun site eens af, er zal wel ergens iets staan van "op typfouten voorbehouden" fzowVerwijderd schreef op 11 January 2003 @ 15:00:
Hm... Ik heb de kaart ook besteld maar hen inmiddels een mailtje met de melding dat het een foutje was.. en of de order nog doorgaat voor E 485,-- (No Way dus)
Kunnen we nog aanspraak maken op die E 185 of is dat verloren moeite?
Bij ordertracking staat mijn totaal nogsteeds op E 185...
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
iemand zin om dit goed uit te pluizen?
http://www.computerzaak.n...lp.php?section=conditions
hmm, ik heb nu onderhand ook een mail ontvangen waarin staat dat het niet klopt. zou het nog voor elkaar te krijgen kunnen zijn om hem voor 185 euro te krijgen?
[ Voor 35% gewijzigd door MeIsTwisted op 11-01-2003 15:10 ]
Verwijderd
jep, mailtje gekregen. Ik zie ook niets ervan in hun voorwaarden, dus volgens mij maken we wel een kans. bter van welVerwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 15:11:
Zover ik het lees staat er niets van in hun voorwaarden. heb jij ook een mailtje gekregen van ze?
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()