[TFT] wat zijn de correcte specs van Samsung 172B ?

Pagina: 1
Acties:

• lankras
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-06 16:33
Op de website van Samsung (www.samsung-it.nl) staan andere specs voor de 172B monitor dan in de PDF file die je kunt downloaden. Voorbeeld: op de website staat dat de contrast ratio 500:1 is, terwijl de PDF file 350:1 noemt.

Natuurlijk heb ik Samsung Nederland gemaild en daar zeggen ze dat de specs in de PDF file de goede zijn. De specs op hun website zouden dan dus niet correct zijn, maar komen weer wel overeen met de specs die ik met zoeken via Google overal tegenkom!

Heeft iemand toevallig een 172B staan die mij kan vertellen wat de enige echte specs zijn?

Verwijderd

De 500:1 is waarschijnlijk de maximale contrastwaarde de 350:1 de typical. (let wel als je precies onder alle hoeken recht voor je tft zit. Gezien het hier een samsung betreft zal de werkelijke contrast waarde wel ongeveer 300:1 zijn (maar dat is een hele goed waarde)

• lankras
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-06 16:33
Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 11:25:
De 500:1 is waarschijnlijk de maximale contrastwaarde de 350:1 de typical. (let wel als je precies onder alle hoeken recht voor je tft zit. Gezien het hier een samsung betreft zal de werkelijke contrast waarde wel ongeveer 300:1 zijn (maar dat is een hele goed waarde)
Mja... als het nu alleen om de contrast ratio ging zou dit de verklaring kunnen zijn.

Er zijn echter meer verschillen; volgens de website heeft de 172B alleen een VGA kabel. Volgens de PDF file heeft ie echter een VGA én een DVI kabel.

Verder zijn de opgegeven kijkhoeken ook verschillend: de website zegt 170/170 graden. De PDF file geeft 150/130 graden.

[ Voor 11% gewijzigd door lankras op 11-01-2003 13:15 ]