2M Computers heeft het voolgende speciaal voor u ingekocht: De Samsung 191T, 171P en 172T De enige winkel die deze schermen daadwerkelijk op voorraad heeft
Hmmmm, is probleem van WebAds, die zetten de advertentie zo online. MT moet dus denk ik eventjes mailtje naar WebAds sturen en dan is het zow gefixed denk ik
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
WebAds is dicht in het weekend, maar die ad komt hoogstwaarschijnlijk uit ons eigen adsysteem (2M Computers heeft een PWM-account en daar horen gratis banners bij). Ik weet alleen niet of hun die banner zelf gemaakt hebben of dat Femme dat voor ze gedaan heeft. In het eerste geval mogen ze het zelf fixen en kun je hen beter mailen, anders moet Femme er even naar kijken
.
Professioneel Hyves-weigeraar
Wouter Tinus schreef op 11 January 2003 @ 12:10:
WebAds is dicht in het weekend, maar die ad komt hoogstwaarschijnlijk uit ons eigen adsysteem (2M Computers heeft een PWM-account en daar horen gratis banners bij). Ik weet alleen niet of hun die banner zelf gemaakt hebben of dat Femme dat voor ze gedaan heeft. In het eerste geval mogen ze het zelf fixen en kun je hen beter mailen, anders moet Femme er even naar kijken.
't is een textad die vanuit het Webads systeem draait. Feitelijk gaan we steeds meer eigen banners vanuit dat systeem laten draaien, omdat de combinatie met PHPAdsNew nogal wat (en da's het understatement van het jaar) problemen opleverde. PHPAdsNew kan namelijk niet zo goed tellen