[CIV III Play the World] Spelen via e-mail

Pagina: 1
Acties:

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12-2025
Ik heb op dit moment CIV III ...
Ik zit me echter af te vragen of ik wel "Play the World" zal gaan kopen ... :?
Ik heb o.a. de optie gezien / gelezen dat men ook via email kan spelen ... :D

Is er iemand die dit doet / gebruikt :?
En wat is nu nog meer de toe gevoegde waarde van deze add-on (los van de 8 extra volkeren) ?
Maakt het het spel interessanter / leuker / moeilijker :?

MW | BF1 Stats

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-01 09:24

• Tasma
  • Laatst online: 09-01 19:07
CIV3 play the world is alleen maar de gaafste manier van civ3 spelen!!

Wat je er mee doet? een LAN organiseren met je vrienden die civ3 ook leuk vinden, eventueel pak je je laptop draait het ook perfect op. En dan maar spelen !!! DAT is pas gaaf :) als je civ3 nooit multiplayer gespeeld hebt dan mis je het gaafste van het hele spel!

Menselijke spelers, met menselijke reacties... VEEL beter dan de standaard Civs..

Laatst een lan gehad, 12 uur achter elkaar civ3 en je wordt niet eens moe omdat het spel rustig is.. We waren nu pas in 1750 ad :) helaas moesten we stoppen nadat ik sneaky met een vloot naar een menselijke vijand was gevaren, (in zijn fog of war :)) en zijn capital had overgenomen.. Geeft erg leuke situaties battles ed.

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

Tom-my

w03iz0rz

wat is de volledige titel hiervan? civ III standaard (zegmaar) die kan niet lannen dacht ik.

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

• Zephyer
  • Laatst online: 19-12-2025
Tasma schreef op 11 January 2003 @ 11:54:
CIV3 play the world is alleen maar de gaafste manier van civ3 spelen!!

Wat je er mee doet? een LAN organiseren met je vrienden die civ3 ook leuk vinden, eventueel pak je je laptop draait het ook perfect op. En dan maar spelen !!! DAT is pas gaaf :) als je civ3 nooit multiplayer gespeeld hebt dan mis je het gaafste van het hele spel!

Menselijke spelers, met menselijke reacties... VEEL beter dan de standaard Civs..

Laatst een lan gehad, 12 uur achter elkaar civ3 en je wordt niet eens moe omdat het spel rustig is.. We waren nu pas in 1750 ad :) helaas moesten we stoppen nadat ik sneaky met een vloot naar een menselijke vijand was gevaren, (in zijn fog of war :)) en zijn capital had overgenomen.. Geeft erg leuke situaties battles ed.
Maar hoe zit het met email :?
N.b. lijkt me iid wel lache als het via lan kan ... nu nog mensen vinden die dat ook willen in mijn omgeving ... :P

MW | BF1 Stats

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-01 13:55
Ik wil het wel eens proberen.
ik zal wel even bij je langskomen op het werk.
8) B) _/-\o_

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Pagina: 1