Winamp 3 shuffle

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit onderwerp is al vaker voorbijgekomen, maar niet echt het specifieke probleem wat ik heb.
Ik heb wel sowieso de standaard problemen. Bij het afspelen begint ie altijd bij het eerste nummer en verder speelt hij vaak dezelfde nummers.
Maar ik heb ook nog wat anders! Hij speelt in het begin steeds alleen maar nummertjes die beginnen met a-d. Na heel veel forward te klikken, komt er langzamerhand ook een e,f,g, enz bij. Ik heb net al een stuk of 100-200 keer geklikt, maar verder dan de l is ie nog niet gekomen!! Is hier wat aan te doen? (Ik heb 1100 nummertjes in mn lijst staan en ze doen het ook gewoon allemaal.)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 03:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kijk hier eens: MusiController (Deel2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin eerst eens met je playlist te randomizen, dan heb je je alfabet probleem niet meer :)

Zet daarnaast in Preferences >> Playlist, de Shuffle Window Size op 99. Dan zou ie veel moeten varieren.

Trouwens, bij mij speelt ie ook altijd eerst 1 en hetzelfde nummer af. Dus zet ik daaar gewoon degene die ik altijd wel wil horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips, ik ga er naar kijken.

Maar mn playlist randomizen heb ik geen zin in, ik hou van een playlist op alfabet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecom
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 21:53
MusiController herkent geen WA3 playlists!! Afbeeldingslocatie: http://smilies.sofrayt.com/%5E/3/dummhead.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb eerst shuffle window size geprobeerd en dat werkt uitstekend! :D
MusiController nog niet geprobeerd, maar volgens spacecom werkt dat ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 13:45
Er is een plugin die onthoud waar je was in de playlist en daar verder gaat met spelen, en die ook nog eens random kan beginnen.

Ik weet zo ff niet meer hoe die heet, maar ik heb hem wel gebruikt, maar door wat problemen met winamp3 ben ik maar weer terug gegaan naar 2.81
Pagina: 1