Hitte probleem Epson Stylus Photo 810

Pagina: 1
Acties:

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Topicstarter
Ik heb een vreemd probleem ondervonden met mijn Epson Stylus Photo 810 van +/- half jaar oud. Omdat het nu winter is en flink koud stoken we ons studentenhuis nogal flink op, en aangezien we een gigantische woonkamer hebben duurt het vrij lang voordat die warm is. Een probleem daarbij is dat de andere kamers in het huis doodgestookt worden door de warmte uit de woonkamer samen met hun eigen verwarmingen als we die vergeten helemaal uit te zetten.

Nu heb ik al een tijdje problemen met m'n 810, namelijk dat de printer weigert te printen op bepaalde momenten. Eerst dacht ik aan een slechte productie-run van inkt-cartridges, maar ontdekte toen dat het niet hielp om de cartridge te verwisselen met een nieuwe exemplaar uit een andere winkel.

Wat blijkt nu, het is altijd het moment dat het heet en benauwd is in m'n kamer dat de printer er mee stopt. Zodra het afkoelt print hij weer (nouja, meestal). Nu kan ik me voorstellen dat een printer er mee kapt zodra het heet word, maar dan denk ik aan 40+ graden celcius, niet de 25 die het in m'n kamer word. De printer zit ook niet in de buurt van de verwarming en heeft daarom ook niet last van specifieke verhitting ofzo.

Ben ik de enige met een heat-sensitive 810 of is dit een bekend mankement van de printer? Ik heb gesearched/googled maar kan er niks specifieks over vinden. Als het echt een productie-foutje is van mijn model, in hoeverre kan ik daar dan mee naar Epson stappen?

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Topicstarter
Klein (en enige) kickje.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~