brightness op iiyama 454 poging 2??

Pagina: 1
Acties:

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:56

EnnaN

Toys in the attic

Topicstarter
eeuhm, fijn dat het topic gesloten is, maar nu weet ik nog steeds niet of er iemand ook gebruik weet te maken van die optie...
sluit me maar weer als men dat nodig vindt, maar ik heb (ja, ook na search) geen topic gevonden over hoe blij men wel niet is met die 'picutre quality' optie. ...

wel heel veel onzin over "iiyama is slecht, iiyama is goed, die lijntjes zijn iirritant, echt niet " etc
en ook veel over "teleplan zuigt" etc...

maar niemand over "ik gebruik die brightness picture thingy voor [insert use], want daar is het WEL goed voor"

sig

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
die feature is super handig vind ik...
Zet hem eigenlijk altijd op picture als ik een film/serie/tv kijk. De eerste 3 sec lijkt het minder scherp idd (is het ook), maar ik vind het gewoon veel lekkerder kijken...(de optie movie is net wat te blurry imo)
Voor tekst/windows werk moet je hem gewoon op de optie text hebben staan, maar dat is logisch...

(topic sluit misschien wel weer, maar toch maar ff gereageerd...)

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

Topicstarter
tnx cyclops...valt het jou ook op dat bij minder video materiaal het er slechter op wordt? want bij divx (zeker de wat slechtere) krijg je lelijke vlakken...heb het zlef niet met dvd geprobeert...dat beterder?

sig

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:05

TGEN

Hmmmx_

Ik gebruik de Text mode voor normaal gebruik, Picture als ik fotosoep en Movie icm m'n counter-strike brightness color profile als ik game... best handig allemaal :). Maar waarom wil je dit allemaal weten? Tis toch niet zo'n 'Ik heb deze hardware, wat heb jij?' topic?

btw, een 454 ook hier (HM903DT-A, kweet niet of die a wat uitmaakt, maar de vmp454 van me pa heeft iig geen a?).

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

Topicstarter
nope, niet zo'n topic..ik had gewoon overal bij de reclame enzo (en bij de mensen die het er over hebben) gelezen dat er ook zo'n geweldige pictrue/video eenheid in zit, maar ik heb hem ook bij cstrike gebruikt, en als er dan wat schaduw over je tegenstander heen zit, is het volgens mij alleen maar slechter...

ik vroeg me af of ik nou gewoon scheel ben, of dat er wel use voor is...nou kennelijk speel jij er cstrike mee, en zijn er ook mensen die er video mee kijken....

zelf kon ik bij beide uses geen voordeel (alleen nadeel) mee krijgen, dus ik vroeg me af of meer mensen dat hadden..

sig

Verwijderd

Ik weet van bij een paar mensen die ik ken die ook zo'n m2 beeldbuis hebben (high brightness) dat het heel relaxed is om een filmpje op te kijken. Ziet er echt heel relaxed uit.
Pagina: 1