Toon posts:

Philips Kala probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Idd.. een vast telefoon. Als ik de knop indruk voor verbinding maken klinkt er een pieptoon uit de luidspreker en wel zo hard dat normaal bellen niet meer mogelijk is, heel irritant dus. Dit is pas sinds vandaag. Het ding is een maand uit de garantie :(. Hoe kan ik dit euvel fixen?

Verwijderd

Topicstarter
Zeg, kan nou niemand mij helpen???

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-08 00:38
Eén maand uit de garantie zijn ze meestal nog wel soepel mee, ik zou direct even naar Philips bellen. Als je teruggaat naar de winkel heb je minder kans dat het nog fatsoenlijk opgelost wordt, maar dat hangt uiteraard van de winkel af.

Je hebt uiteraard ook nog je rechten als consument m.b.t. de te verwachten levensduur - m.a.w.: de service is niet afgelopen nu je net geen garantie meer hebt...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 15:23:
Zeg, kan nou niemand mij helpen???
Lees de FAQ en heb geduld. Het is hier geen betaalde helpdesk.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Weet ik, maar een reactie duurt meestal niet meer dan een dag. Ben net naar Dixons geweest die de garantie van Dixtone hebben overgenomen en daar werd mij verteld dat hun het wel wilden doen, maar dat Philips zelf het niet deed. Dus heb ik Philips zelf maar gemaild. En als Philips niet meewerkt dan zelf maar aan het proberen slaan, en als dat nie werkt een nieuw kopen.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-08 20:08
Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 15:56:
Weet ik, maar een reactie duurt meestal niet meer dan een dag.

Dus?
Dat geeft je niet het recht om dan toch maar te kicken ofzo...

En dit is gewoon een garantie / repareer geval, kunnen we je echt niet mee helpen...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.