Toon posts:

[WinXP] Run as *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik heb Norton Systemworks 2003 geinstalled onlangs. Nou kwam deze met meldingen over ongeldige dingen in de registry, invalid links enz enz. Dus ik doe repair die zooi maar.

Volgens mij heeft dat programma me hele reg verkloot! ALLES wat ik wil opstarten roept ie: Run as... en dan kan ik kiezen uit mijn profiel of de administrator ??? Nooit wat mee gedaan, weet ik niks vanaf.
Hij is file-associaties vergeten, Gamespy kan CS niet meer starten enzovoort. Oftewel: mijn comp is zwaar verkracht door dat t*ring Norton! Terwijl ik op die deskundigheid vertrouw.

Ik wou nog een System Restore proberen, alleen weet ik niet of dat ook voor registry helpt??

----- edit ---
Daarnaast moet ik dan als admin starten. Alleen wat is het password?? Dat heb ik nooit ingesteld?! Is daar een default van? [REEDS GEVONDEN]
----edit----

Ik _/-\o_ jullie om me te helpen, ik wordt echt helemaal gek! Hoe krijg ik alles weer oud en vertrouwd? :'(

Bij voorbaat heel veel dank.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 09:50 ]

Verwijderd

huh als je niks ingevuld hebt als admin password dan heb je er ook geen (gewoon enter dus)norton da probleem ken ik wel maar ik gebruik hier een goede up to date norton weet niet meer percies wat het problem was moe je ffkes zoeken

Verwijderd

Topicstarter
OMFG!!

Mensen kinderen. Via via kwam ik op GoT een suggestie tegen voor het administrator wachtwoord / password:

Administrator

Dit werkte, en ik heb met XP z'n eigen System Restore het teruggezet naar gisteren. Tot nu toe lijkt alles weer te werken!!

Dat zou dus betekenen dat een registry ook teruggezet wordt met System Restore.

I AM SO FREAKING HAPPY!! _/-\o_

Moderators: misschien deze topic bewaren als hulp voor andere mensen?

en oja, Vertrouw dus niet blindelings op een registry analyse van Norton!! Hij gooit dus ook zooi eruit die nog daadwerkelijk gebruikt worden! :(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 01:00 ]

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
offtopic:
en ik maar denken dat het algemene informatie was wat norton met je systeem doet

[ Voor 12% gewijzigd door Cardinal op 11-01-2003 03:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
cardinal808 schreef op 11 januari 2003 @ 03:18:
offtopic:
en ik maar denken dat het algemene informatie was wat norton met je systeem doet
Nee dus, Systemworks keert werkelijk je hele computer binnenste buiten om te kijken of alles nog wel klopt. Dus ook je registry. Alleen vraag ik mij af welke aap het zo heeft geprogrammeerd dat settings en associaties die nog gebruikt worden, aangemerkt worden als nutteloos. :r

100 % van de huis tuin en keuken gebruikers drukt blindelings op Repair...