Toon posts:

Stel samen: Mike's über game PC!

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Okee mensen, het is tijd voor een nieuwe PC...
Ik ben best wel een n00b op gebied van hardware, maar weet er wel iets van... nu wil ik graag aan jullie vragen, de die-hard tweakers, of jullie voor mij een heerlijke game-pc kunnen samenstellen waarmee ik straks haperloos Doom III en dergelijke kan gaan afdraaien... Voor onder de €1000,- graag, en er hoeft geen monitor bij...

Ik hoop dat jullie wat kunnen voor mij, ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn! :)

PS: Ik heb nu een systeem in m'n signature staan, dat heb ik ooit samen laten stellen maar dat is er nooit van gekomen. Zoiets is wel goed, maar als jullie voor mij iets beters kunnen samenstellen hoor ik dat graag! En misschien ook eventueel waar ik de specifieke onderdelen dan vandaan kan halen? ;)

Thanks!

• cwppol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-01-2025
dit is wel heeeel makkelijk... Heb je de search al geprobeerd? En de pricewatch? En een lijstje met eisen? En waarom zet je een systeem in je signature wat je niet hebt? :?

Overigens: als je dat systeem nou gewoon samenstelt (zie dus de de pricewatch etc.) dan draait Doom 3 vast perfect

• Heras
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-04 13:23
XBOX?

Verwijderd

Overigens: als je dat systeem nou gewoon samenstelt (zie dus de de pricewatch etc.) dan draait Doom 3 vast perfect
tja, maar ik betwijfel of dat onder de 1000€ gaat lukken

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

Exirion

Gadgetfetisjist

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

ja eh sorry maar deze gaat opslot.. is niet echt de bedoeling.. gewoon veel reviews lezen en beetje prijzen vergelijken, dan kom je er wel uit.. succes :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Dit is niet helemaal de bedoeling, zie ook --- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. --- Daarenboven krijg je voor beneden de € 1000,- geen "über game pc". Lees wat reviews, neem wat topics door en je komt er wel uit :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.