Toon posts:

[UT2003] word niet geladen...demo start pc opnieuw op

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier na lang wachten UT2003 geinstalleerd. Ik start hem op:
play ut 2003...
ik zie een cd-icon draaien en ik wacht, het bewegende cd'tje verwijnt en er gebeurt vervolgens niks. Ik heb de nieuwste direct X gedownload, video kaart driver gedownload en windows helemaal up to date.

specs:
AMD Athlon 1.3 Ghz
256MB
64MB Geforce 2 MX40

tis trouwens wel een HP pc maar lijkt me niet dat het iets uitmaakt...

ja ik heb de search en faq gebruikt en alle niewste drivers...
toen ik de demo probeerde kreeg ik een blauw scherm en starte me pc opnieuw op :'(

iemand een oplossing?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Welke Windows gebruik je? Heb je de bios van moederbord/video kaart naar de nieuwste versie geflashed...

Verwijderd

Als het windows XP is denk ik dat je even moet nagaan hoe je die reboot uitschakelt zodat windows een errormelding toont :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 00:19:
Als het windows XP is denk ik dat je even moet nagaan hoe je die reboot uitschakelt zodat windows een errormelding toont :)
windows xp

Verwijderd

Topicstarter
White Dust schreef op 11 januari 2003 @ 00:17:
Welke Windows gebruik je? Heb je de bios van moederbord/video kaart naar de nieuwste versie geflashed...
? waar kan ik dat vinden dan? die nieuwe versie? iig niet op nvidia.com 8)7

Verwijderd

Topicstarter
dit is de mededeling die verschijnt bij de demo:

UT2003 Build UT2003_Build_[2002-09-13_17.31]

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1301 MHz with 255MB RAM
Video: NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 (4109)

General protection fault!

History: FD3DRenderInterface::HandleCombinedMaterial <- FD3DRenderInterface::SetShaderMaterial <- FD3DRenderInterface::SetMaterial <- RenderStaticMesh <- FDynamicActor::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Verwijderd

Zet bij winxp eens uit dat hij moet rebooten bij het vinden van een fout, ga in de eigenschappen van deze computer > Geavanceerd > opstart instellingen > hier uitvinken.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 10:42:
Zet bij winxp eens uit dat hij moet rebooten bij het vinden van een fout, ga in de eigenschappen van deze computer > Geavanceerd > opstart instellingen > hier uitvinken.
heb ik gedaan en dan krijg je bovenstaande mededeling

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 14:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
UT2003 Build UT2003_Build_[2002-10-28_01.28]

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1301 MHz with 255MB RAM
Video: No Video

General protection fault!

History: MainLoop

Kan iemand wat met deze informatie? en dan met een oplossing komen?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Hmm, dit is niet best... De UT2003 forums worden overspoeld met dit zelfde probleem (van verschillende builds)...

Er wordt zoiezo aangeraden om het moederbord bios naar de nieuwste versie te flashen (te vinden om de site van de moederbord fabrikant) de nieuwste chipset drivers te instaleren en de nieuwste patch van UT2003 te instaleren...

Verder zijn de tips wat minder voor de hand liggend, er is zelfs iemand die de legale versie van UT2003 met een no-cd crack aan de gang heeft gekregen, maja, dat is natuurlijk geen oplossing :{
Wat ons bij het volgende punt breng, heb je de legale versie, demo of een illegale versie...

Verwijderd

Topicstarter
ehm een illigale versie
maar als een legale versie het probleem oplost ben ik bereid een echte te kopen
Pagina: 1