Toon posts:

Weet nou werkelijk niemand hier...

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
...hoe ik de opnamemogelijkheid van mn soundblaster awe32 weer aan krijg!"?!?!??!?!?

Ik dacht dat hier echte kenners zaten.

Voor 't geval dat daar vragen over komen, ik heb alle drivers geprobeerd; oude drivers, nieuwste van creative site etc... Hij is NIET kapot, aangezien hij het net 1 keer wel heeft gedaan, maar dat was toen ik de oude installatiediskettes had geinstalleerd. Jammer genoeg werkte dat na het heropstarten van windows niet meer (soundcard eruit geflikkerdin systeemeigenschappen).

ps. ik gebruik windows 98.

Verwijderd

waarom denk je dat je vorige topic op slot zit :?

lees dat eens Weet nou werkelijk niemand hier...

Verwijderd

Topicstarter
Die had ik in mn vorige topic gebruikt, maar omdat er gewoonweg niet gereageerd werd op mn vorige topic deze...

Maar even tussenbijde, heb jij nooit van het woord sarcasme gehoord?!!?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-08 00:33

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

maak dat dan ook duidelijk zoals de meesten op dit "sarcastishe"forum :+

ik werd er niet bepaald vrolijk van... :r

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

wel eens vaag ergens gehoord ja maar daarom hoef je niet te cross/dubbelposten ;)

in dat andere topic van jou waar al reacties op waren had je gewoon een schop kunnen geven als de laatste reactie meer dan 24 uur geleden is

edit dit topic dus : Ik kan ineens niet meer opnemen!!!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 00:00 ]

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 03:46

Mentalist

[avdD]

Ik kan ineens niet meer opnemen!!!
Weet nou werkelijk niemand hier...
Weet nou werkelijk niemand hier... (deze thread)

En vwb je probleem, ik kan er niks meer uit opmaken dan dat je er maar een Format tegenaan moet gooien.

Daarvoor zie ik net iets te weinig details..

Oh ja, druk de kaart eens opnieuw in het slot of in een ander slot. Mogelijk gewoon stof.

[ Voor 12% gewijzigd door Mentalist op 11-01-2003 00:01 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
'ik werd er niet bepaald vrolijk van... '

Jezus... als je daar al niet vrolijk van wordt, heb je of geen sociaal leven, of ben je zwaarmoedig...

maar goed, W3ird_N3rd, ik heb de boel al 2 keer geformateerd, daar ligt het niet aan. Net weer opnieuw windows geinstalleerd en bij installatie vond hij automatisch soundblaster awe32 en pakte daar automatisch drivers voor. Helaars is het probleem nog steeds aanwezig.

Dit probleem heeft mede tot gevolg dat spellen ook niet meer correct werken (heel vaag, want wat heeft dat in godsnaam met opnamemogelijkheid te maken denk ik dan). Zoals gezegd, diablo 1 wil niet meer starten en geeft een ZEER VAGE foutmelding over een sound directory (die helemaal niet hoort te bestaan in de eerste plaats) die hij niet kan vinden...

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-08 13:00
Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 23:49:
...hoe ik de opnamemogelijkheid van mn soundblaster awe32 weer aan krijg!"?!?!??!?!?

Ik dacht dat hier echte kenners zaten.
Als jij denk dat niemand het weet, waarom post je dan hier? :+

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Zeg hee! Je vorige topics zijn niet voor niks op slot gegaan! :{

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.