Toon posts:

got wordt te groot en zal hier kapot door gaan....

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mijn stelling:

"got wordt te groot en zal hier kapot door gaan..."

wie is het hiermee eens? vorig jaar kon je gewoon lekker posten en was een slotje een uitzondering, nu wordt er gewoon achterlijk veel gesloten..

de vraag is alleen hoe lossen we dit op?? niet door alles te sluiten want dan krijgen we alleen frustraties enzo. ten eerst stel ik voor dat er minder faq's moeten komen, er zijn er veeeeeel te veeel. Denkt got nou echt dat iedereen ALLE faq's doorleest?

goed andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed andere suggesties?
Dat je de FAQ leest over waar topics te plaatsen.

SG --> LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:41
Ik vind het allemaal nog wel meevallen, of ligt dat nou gewoon aan mij.

Iets minder FAQ's mag inderdaad wel, want als je die allemaal moet lezen ben je na een dag nog niet klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Door VVD te stemmen. :+

Maar even serieus, deze discussie is al veel vaker gevoerd. Misschien de search gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Naar aanleiding van je vorige topic? :P

Je bent trouwens niet de eerste, Omega searchen op 'niveau GoT' in de LA

[ Voor 9% gewijzigd door Rafe op 10-01-2003 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je precies met kapot? Veel meer slotjes dan vorig jaar? Ik vind het zelf wel meevallen, want ik ga nog steeds met plezier naar GoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Coolie schreef:
Dat riepen sommigen een jaar geleden ook...
vorig jaar kon je gewoon lekker posten en was een slotje een uitzondering, nu wordt er gewoon achterlijk veel gesloten..
Ik vind het wel meevallen eigenlijk, maar misschien valt het me niet op. Ik heb er in ieder geval geen last van.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 22:59:
mijn stelling:

wie is het hiermee eens? vorig jaar kon je gewoon lekker posten en was een slotje een uitzondering, nu wordt er gewoon achterlijk veel gesloten..
...

Ik kan je helaas geen statistieken geven maar uit eigen ervaring een gok: procentueel zijn er in 2002 minder slotjes gezet dan in 2001 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-10 19:37

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Ook al zou het zo zijn dat er teveel/te grote FAQ's zijn, hoe zou het verwijderen daarvan het probleem oplossen :?.

Ik kwoot mezelf dan maar:
Als we dan terug kunnen naar het voorkomen van posts met een te laag niveau:
-zet in de contestregels/FAQ dat posts toch wel enige toegevoegde waarde moeten hebben. Dat bij het posten moet worden nagegaan of anderen er iets aan hebben. Ik weet dat de FAQ zegt: "Plaats geen onzinnige replies" maar zeg het nog eens, en duidelijker.
-als je toch iets wilt zeggen wat niet die toegevoegde waarde heeft, doe dat persoonlijk op IRC/MSN/IRC/email/whatever.

Of een post wel of niet toegevoegde waarde heeft blijft subjectief, maar andere oplossingen zijn er volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

Ik denk eerder dat het aantal slotjes het gevolg is van het aantal users dat geen moeite wil doen om eerst zelf iets te proberen, dan aan een verkeerd beleid aan de kant van de organisatie.

Dat aantal zal echter wel blijven groeien. Een goede vraag is dan hoe we hier tegenaan gaan kijken in de toekomst. En ik denk dat we die vraag voor een groot aantal mensen gewoon kunnen beantwoorden door door te gaan zoals we al deden. Het werkt nu goed.

Voor modjes betekend dit echter op lange duur wel steeds meer werk. Hoe kijken zij hier tegenaan?

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT gaat kapot aan mensen die roepen dat Got kapot gaat ;)

keej nu serieus :

ik vind dat er steeds meer mensen te veel zeuren
ik loop hierzelf al een poos rond en heb het dus aardig zien groeien
de groei van het forum zie ik juist als uitbreiding van kennis op een overwegend tech forum

en de frustraties waar jij het over hebt komen voor het meerendeel weg bij de mensen die zich niet aan de regels houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is al groot, en daarom verandert het inderdaad. Niet iedereen vindt dat leuk, en daardoor zuller er best wat mensen weggaan. Persoonlijk geloof ik niet dat GoT kapot gaat, maar dat zal de toekomst uitwijzen.

Eerlijk gezegd denk ik dat jij niet constructief probeert GoT te verbeteren, maar alleen maar je frustratie uit. Het totale gebrek aan respect in je vorige post in LA is daar een duidelijk bewijs van. Misschien is het tijd om, als je het niet meer naar je zin hebt hier, je heil ergens anders te zoeken, ipv in frustratie zinloos, doelloos en storend te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 09:41
Zie andere (vele) topics over dit onderwerp.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.