Ik heb hier een SGI Indy met daarop IRIX 6.2. Deze machine functioneerd als een X-terminal. Het probleem alleen is dat in deze configuratie de keyclick aanstaat per default. Normaliter als je 4Dwm (de native windowmanager van IRIX) zou gebruiken kun je via Toolchest -> Desktop -> Customize -> Sounds een vinkje weghalen bij "Key Click", waarna je verlost ben van het geklik.
Een van de eerste dingen die ik probeerde was in de prom volume op 0 zetten, maar dat zorgt er alleen maar voor dat dat mooie bootup tunetje niet word gespeeld. De keyclick blijft. Een andere mogelijkheid zou zijn om "xset c off" te gebruiken, alleen doet dit weer 3 x nix met de keyclick (in tegenstelling tot wat de manual page zegt
) Googlen levert mij bovenstaande oplossingen op...
Mijn vraag is dus is er hier iemand die weet hoe ik dit onder IRIX uit kan zetten?
Een van de eerste dingen die ik probeerde was in de prom volume op 0 zetten, maar dat zorgt er alleen maar voor dat dat mooie bootup tunetje niet word gespeeld. De keyclick blijft. Een andere mogelijkheid zou zijn om "xset c off" te gebruiken, alleen doet dit weer 3 x nix met de keyclick (in tegenstelling tot wat de manual page zegt
Mijn vraag is dus is er hier iemand die weet hoe ik dit onder IRIX uit kan zetten?