Toon posts:

[Hauppage WinTV] Kanalen?

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet er iemand of het mogelijk is om de kanalen van de Wintv software op te slaan of in welke ini bestand hij opslaat?
Want elke keer als je windows opniew installeert, mag je weer alle kanalen sorteren enz... dat is zwaar irri.

alvast bedankt

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 15:16

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Volgens mij slaat hij het ergens op in het register, je kan dit dan backuppen door dat stukje te exporteren naar een .reg-bestand.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik heb op school een WinTV PVR. Ik wil ook best ff snuffelen maar dat kan maandag pas weer.

Maar ik heb wel een ander idee voor je:

Waarom maak je geen fraaie, schone installatie met de software die je sowiezo op je bak wil hebben; alles netjes instellen zoals jij dat wil (zo ook de kanalen in de TV-software). Dan een ghost-image maken.

De volgende keer dat je een schone installatie wil, kan dat met weinig moeite, in weinig tijd en je heb al je instellingen weer zoals je dat graag zou zien :) Ook je kanalen dus.

* WFvN moet er niet aan denken dat hij elke keer een volledige installatie moet maken ;( Hij trekt gewoon een goede image van z'n HDD af (van een andere partitie) en zet die lekker terug op de C-partitie... no sweat

Verwijderd

Topicstarter
Dat schiet ook niet op als er weer nieuwe drivers en software uitkomen van Hauppage.
Dacht misschien dat er een ini file was, maar helaas dus.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 22:15:
Dat schiet ook niet op als er weer nieuwe drivers en software uitkomen van Hauppage.
Dacht misschien dat er een ini file was, maar helaas dus.
Tja... OF je kijkt even op de site van hauppauge en snuffelt daar even rond....

Vergezocht natuurlijk maar goed... it's worth a shot:

http://www.hauppauge.com/html/wtv2kapp.htm#SAVCHAN

Verwijderd

Topicstarter
Hee thanks man, deze manier is ook goed, altijd beter dan opnieuw doen.
Ik ga even proberen.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-08 13:00
Idd via de registry. Zo deed ik dat ook toen ik nog WinTV32 of 2000 gebruikte.

Er is betere tuner software, Dscaler & K!TV bijvoorbeeld.

Deze saven de zenders in een txt bestand, en je kan ze gewoon inkloppen in megaherzen, dus niks met een schuifbalk.

Verder heeft Dscaler tig plug-ins om het beeld te filteren.
K!TV is gebaseerd op de Dscaler engine maar mist de plug-ins, maar heeft als extra, teletext en je ziet rechts onder in de balk welk programma er draait. Erg handig dus.

http://www.tv-cards.com/

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 13:50
Zie wfvn :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.