[@home] kan maar op 1 pc inloggen

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013
Ik zit hier in Noord Brabant, Den Bosch, maaspoort. Mijn vaders pc staat heel de avond aan, internet werkt hierop prima. Nu ik met mijn 2e pc probeer te internetten krijg ik overal te zien dat ie de pagina niet kan vinden. IRC werkt niet. Email werkt niet. Echter, het ligt niet aan de 2e pc, beide OSen die erop staan hebben hetzelfde probleem. Bovendien kan ik die pc gewoon in het netwerk vinden. De 2e pc gebruikt een 2e verbinding naar @home (ipv -a zoals hier eindigt mijn nummber op -b). Is het netwerk soms zo overbelast dat die pc er niet meer op komt, hebben ze toch eindelijk besloten om geen 2e pc's meer te accepteren (betaal ik anders extra voor) en die eraf te gooien zonder het te vertellen, of wat?

Nog even en ik zeg @home op, heb nu al bijna een half jaar problemen en mijn max downloadsnelheid is al gedaalt van 500kbyte/sec naar 250kbyte/sec.... das bijna even snel als ADSL. En met ADSL is mijn upload en ping beter >:)

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Geen firewall aan ofzo?

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
hebben ze toch eindelijk besloten om geen 2e pc's meer te accepteren (betaal ik anders extra voor) en die eraf te gooien zonder het te vertellen
Dit lijkt me het meest waarschijnlijkst.
@home, heeft de service opgedoekt waarbij je meerdere PC's via een aansluiting kon laten internetten.
Dit zou eigenlijk niets uit moeten maken voor jou, omdat ze de oude aansluitingen nog wel accepteren.
Maar @home kennende zou het me niets verbazen als ze je tweede adres gewoon gekicked hebben zonder je in te lichten.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013
nee, dus toch niet, het was weer eens een van de vele storingen. Mooi weer es half uur offline want na mijn bericht was mijn andere pc opeens ook offline.

MechWarrior || Monsters Game

• pc_wracker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-08 22:16
gelijk na een half uurtje onlinetopic starten. Dan word het hier druk denk ik. Want bij mij ligt het er oook regelmatig uit. En ik denk niet dat ik de enigste ben :(. Alhoewel het de laatste 2 weken wel goed gaat. Toevallig gister nog ff

Verwijderd

hier ist ook matig kwa uptime van de link :(

nog ff en ik neem adsl :X
dit is niet leuk meer,

zou dat nou komen door al die prutsers met @home basic? (las ik hier)

NB k heb 3 ips netjes 25 oude guldentjes admin kosten betaalt en verder nooit iets op de rekening gezien, still the old 44,95 de maand :P

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 22:41 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Gewoon ff gedult hebben dus. Storing kan altijd voorkomen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.