Ik zit hier in Noord Brabant, Den Bosch, maaspoort. Mijn vaders pc staat heel de avond aan, internet werkt hierop prima. Nu ik met mijn 2e pc probeer te internetten krijg ik overal te zien dat ie de pagina niet kan vinden. IRC werkt niet. Email werkt niet. Echter, het ligt niet aan de 2e pc, beide OSen die erop staan hebben hetzelfde probleem. Bovendien kan ik die pc gewoon in het netwerk vinden. De 2e pc gebruikt een 2e verbinding naar @home (ipv -a zoals hier eindigt mijn nummber op -b). Is het netwerk soms zo overbelast dat die pc er niet meer op komt, hebben ze toch eindelijk besloten om geen 2e pc's meer te accepteren (betaal ik anders extra voor) en die eraf te gooien zonder het te vertellen, of wat?
Nog even en ik zeg @home op, heb nu al bijna een half jaar problemen en mijn max downloadsnelheid is al gedaalt van 500kbyte/sec naar 250kbyte/sec.... das bijna even snel als ADSL. En met ADSL is mijn upload en ping beter
Nog even en ik zeg @home op, heb nu al bijna een half jaar problemen en mijn max downloadsnelheid is al gedaalt van 500kbyte/sec naar 250kbyte/sec.... das bijna even snel als ADSL. En met ADSL is mijn upload en ping beter