vision master pro 454

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:56

EnnaN

Toys in the attic

Topicstarter
heeft iemand enig idee wat de "picture quality" behoort te doen van de iiyama vision master pro 454? ik vindt het er in alle gevallen nogal slecht(er) op worden...

ik heb wel even een search gedaan, want er zijn al massa's iiyama topics, maar ik weet niet hoe die feature heet, dus ik kan het topic gemist hebben..graag geen boze "KIJK gvd naar DIT topic" reactie... (normaal een linkje posten natuulrijk wel)

sig

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 10:31
dat is om films en foto's te kijken, high brightness functie. Wil zeggen dat ie meer lichtopbrengst heeft. Volgens mij is het niet zo geschikt om altijd te gebruiken. Wel handig voor DiVX want die zijn vaak nogal donker.

specs

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

Topicstarter
het enige wat ik zie tijden divx-jes is grote(re) vlakken , en vooral minder detail...(gaat wel veel 'grijs' weg...alsof er een filter weggaat)..heb nog geen divx gezien waar het beter bij ging...

sig

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-08 07:16

SG

SG surft naar info hardewaren

Zoiets als lightFrame bij Philips

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

Topicstarter
zegt me nix....

sig

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[Zoeken met Omega naar: Lightframe].

En met een beetje zoeken is de feature van jouw IIyama ook wel duidelijk te vinden hoor. Vandaar ook dat je topic dichtgaat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.