Toon posts:

TTDLX en Live-kaart; geen geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vette stress hier...

Geluidskaart (Live! dus) zit in zelfde slot als de SB128 die eerst in deze computer zat, alle instellingen lijken goed... (verschillende kaartsoorten geprobeerd maar daarmee ook geen succes)

maar toch; GEEN GELUID.

Foutmelding:

Unable to install Sound Driver interupt vector
Soundblaster not detected.

Zonder geluid werkt ie wel (natuurlijk).

Wie o wie weet wat ik moet doen om het aan de gang te krijgen?

ps: Deze mastergame kan ik niet missen; ik ga echt gillen als het niet werkt... aaaaaahhhhhh.

verder:
W98SE

specs zie sig.

Verwijderd

Voor diegene die niet weten wat TTLDX is: transport tycoon deluxe.

> spv :)

Heb je dit echt alleen maar bij TTLDX?

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
TTD for Windows of DOS? Met of zonder TTDPatch?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Voor een Live! kaart zijn er geen DOS drivers... als ik me goed heriner kun je op de creative suport forums wel een manier vinden om in DOS een Live! kaart aan de slinger te krijgen ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Volgens mij heeft hij ook de Windows versie. Als dat zo is kan je de nieuwste drivers downloaden voor je geluidskaart. Hier bijvoorbeeld :)
Wat voor geluidskaart heb je trouwens? Live 5.1?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de reacties, inmiddels ben ik er achter dat er inderdaad geen dos-drivers voor waren geinstalleerd. Ben dit probleem nog niet eerder tegengekomen vandaar de stress...

Ik heb inderdaad de windows versie.

De live-player drivers van die site werken niet trouwens. Hij meld dat ie extract naar de temp folder en daarna gebeurt er niets meer :? Heb ze 2x gedownd (je weet nooit) maar 2x zelfde probleem. Heb al iemand gevonden met de platinum 5.1 drivers en die ga ik binnenkort even proberen.

Heb ook al iets gezien over SB16 emulation en dat dat geinstalled moet zijn maar dat is het op mijn andere 2 compies ook niet en die werken wel gewoon.

Een en ander moet wel onder windows werkend worden ivm spelen over netwerk (en dat werkt niet als je naar dos boot toch?
Pagina: 1