Verwijderd
huh Hij is donderdag al uitgekomen. alleen duurt het een week of 2 voordat dit in Nederland uitkomt.
NOg niet in de winkel volgens mij, maar over 10 min hep 'k wel een review erover, 'k moet 'm alleen nog ff uitpakken en unharken (mail maar ff voor url)
Verwijderd
hij ziet er enorm dik uit!!!
) velden zijn groot!!!
) vooral met de pyramides.,.. echt stukken beter met 3d dan 1 en 2 die niet d3d ondersteunde enzo
heb hem nu helemaal gedowned en hij is supergoed.
Hij is veel mooier dan DF2.
Maandag gelijk kopen(als ie dan al uit is).
Ik zal straks wel ff wat screenshots posten
Hij is veel mooier dan DF2.
Maandag gelijk kopen(als ie dan al uit is).
Ik zal straks wel ff wat screenshots posten
Delta force 1 en 2 hadden een foxel engine.
en dat zuigt echt. Maar het is wel zuper leuk te spelen. Nu zijn ze (gelukkig)over gestapt naar een pixel engine. En die ondersteuntnu ook 3dfx. en heeft een hoger resolutie-waarde.
Ik heb die demo gespeeld en het ruled!
Zeker een aanrader voor de gemiddelde tactische gamer!
Ik zal hem zo ff ophalen en dan test ik hem wel ff....
en dat zuigt echt. Maar het is wel zuper leuk te spelen. Nu zijn ze (gelukkig)over gestapt naar een pixel engine. En die ondersteuntnu ook 3dfx. en heeft een hoger resolutie-waarde.
Ik heb die demo gespeeld en het ruled!
Zeker een aanrader voor de gemiddelde tactische gamer!
Ik zal hem zo ff ophalen en dan test ik hem wel ff....
Verwijderd
Ja mijn systeem trok DF2 moeilijk maar toch blijft het spel boeien. vooral multiplayer. lekker mijn broertje afschieten
ik verheug me ook zeer op dit deel
ik verheug me ook zeer op dit deel
Op de Lan-party's is het ook nog een erg leuk spel. maar nu helemaal met land warrior.
trouwens op LANS spelen we DF1 en niet 2. het is eigenlijk het zelfde. maar DF1 draait soepeler...
trouwens op LANS spelen we DF1 en niet 2. het is eigenlijk het zelfde. maar DF1 draait soepeler...
Pagina: 1