Toon posts:

Zie geen beeld als van tv op computer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Hauppauge WinTV 878A tvkaart gekregen(dus er zitten geen boekkies bij).. Ik denk nou leuk, doe ik ffkes, niet dus. Het installeren van de nieuwe drivers + het nieuwste programma gaat allemaal goed. Het scannen van de zenders ook maar zogauw ik dan zon zender aanklik krijg ik niets te zien dan alleen zwart beeld? :? Ik kan wel captures maken van dat beeld, krijggik dus een zwarte capture... Ja ik heb echt uitgebreid met Omega Search + Google + www.hauppauge.com gezocht maar niets gevonden...

Iemand ideëen?

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
misschien iets mis met je overlay? kijk eens in het programma.
ik neem aan dat je ook de nieuwste detonators heb?

Verwijderd

Hoor je wel geluid?

Verwijderd

Topicstarter
Eeh Overlay waar kannik dat instellen? kKannet nie vinden .... Nee ook geen geluid trouwens..

//edit

ik heb trouwens gescand met All Channels, Videoformat als PAL BGHIDK en Turnet Format BG ... Ik krijg dus frequenties als 583.250 enzo :)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 19:49 ]

Verwijderd

Ik heb een pinnacle en als overlay dan niet werkt (moet bij die kaart), dan is het no go tv-kaart. Kan me niet voorstellen dat dit bij hauppage kaartjes niet getest wordt.

Ik kan me het bijna niet voorstellen, maareh heb je de input wel op tv staan??? Lijkt erop dat die namlijk nu op composiet (video in) staat....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 19:45:
Ik heb een pinnacle en als overlay dan niet werkt (moet bij die kaart), dan is het no go tv-kaart. Kan me niet voorstellen dat dit bij hauppage kaartjes niet getest wordt.

Ik kan me het bijna niet voorstellen, maareh heb je de input wel op tv staan??? Lijkt erop dat die namlijk nu op composiet (video in) staat....
Ehh waar vind ik dat ergens die input dattie op tv staat?

Verwijderd

Bij mij kan dat op de tv viewer zelf, bij hauppage?? geen id. Kijk es bij die gasten op hun site zelf anders? Zal toch wel uitleg op die site staan? Of in de helpfile?

Verwijderd

Topicstarter
Helpfile doettet niet :D ...

Ik zal de site nóg eens bekijken :)

//edit

gezocht, maar niets gevonden :?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 20:06 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
TV-kaarten kunnen beter in AVH gezet worden :)

Move VB --> AVH.

Verwijderd

Topicstarter
/me schopt

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:27
Wat voor videokaart gebruik je?

Verwijderd

Topicstarter
Zie specs :?

Nahjah, kheb 3 videokaarten... (dual monitor setup)..

AGP : Geforce 4 Ti4200
PCI : S3
PCI : Hauppauge WinTV 878A (TVKaart)

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:27
Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 14:01:
Zie specs :?

Nahjah, kheb 3 videokaarten... (dual monitor setup)..

AGP : Geforce 4 Ti4200
PCI : S3
PCI : Hauppauge WinTV 878A (TVKaart)
*kuch*, foutje :)

Ik zou me voor kunnen stellen dat die Hauppauge kaart problemen heeft met waargave van die overlay als je meer dan één videokaart in je PC hebt, maar zeker weet ik dat niet...

Je zou natuurlijk even kunnen proberen om die S3 er even uit te laten?

Verwijderd

Topicstarter
Ja als ik die s3 eruit haal dan kannik niet op mn 2e monitor kijken...schiet niet op dus :) Maar de kans is groot dattet daaraan ligt?

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Misschien staat de videoinput geactiveerd ipv de tuner ?

Anders heel misschien een irq conflict, maar dan krijg je juist over het algemeen waar je overlay had moeten verschijnen een paars of groen scherm.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Topicstarter
Nee de turner staat geactiveerd, da week zker :) ...

IRQ conflict ook nie ... dan komt de comp daar toch zelf mee?

Verwijderd

Tja, ik bemoei me er ook maar weer es mee ;)

kijk hier es: http://www.hauppauge.com/html/salesmsg.htm

Kun je iig vragen voor documentatie, weet alleen niet of het iets kost uiteindelijk, maar dat hoor je dan wel weer, toch?

Verwijderd

Topicstarter
Documentatie heb ik gewoon kunnen downloaden van een andere site..heel de manual, daar stond geen FAQ ik voor als er iets fout ging, lekker handig :?

Verwijderd

Overlay heeft niet zoveel met de TV kaart te maken (die doet alleen DMA), maar meer met de videokaart. Gebruik je de nvidia detonator drivers (nieuwste versie)? Probeer eens met een in plaats van twee video-kaarten (als test dus)?

Verwijderd

Topicstarter
Ok heb met 1 Vidkaart geprobeerd (de GF) en nog hetzelfde probleem..

Wel ben ik tot de conclusie gekomen dat als je ondertussen een film aanzet op je comp je wel beeld krijgt, wel slecht beeld, maar iig beeld :) ...

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

*schop

Ik heb hetzelfde probleem. Op monitor 1 zie ik beeld, zodra ik het beeld naar monitor twee sleep is het beeld zwart!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Daar heb ik bij dvd's en divx'en ook last van onder W2K...
Ik kan ze wel bekijken op m'n ene, maar op m'n andere geeft bij dvd zwart beeld of freeze, en bij divx altijd freeze.
'k Heb 2 GF2MX'en zitten, 1 op APG, 1 op PCI...
Laatste detonator drivers.
Het lijkt me dat m'n 2de kaart geen overlay ondersteunt in secondary mode.
Als ik het andere scherm primair maak, dan lukt het dus wel op de andere, maan niet op de ene.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Pagina: 1